Annons:
Etikettvisa-upp-dina-leopardgeckos
Läst 3812 ggr
MarajLowajz
11/20/12, 5:27 PM

Nykomlingarna!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte jag slänger upp alla bilderna här på alla nykomlingar jag har hämtat idag.

Skulle lämna Tamlin till Jenny och hämta upp 3 ödlor. Blev 4 ödlor och en majsorm xD Jag har så jäkla svårt att säga nej till henne! Argh! Men glad är jag iaf! :D

Här kommer första ; tremper pos het diablo blanco hane! 4 veckor gammal bara och sikket temperament! Normalt släpper hon inte iväg dom förrän 2 månader, men hon tyckte jag är ingen nybörjare så jag vet jag gör iaf =)

PS: Jag vill ha namnhjälp på allihopa! xD

Boris, Hubert, Tengil och Ozzy är upptagna på kill-namnen =)
Hera, Ingrid, Astrid och Greta  är upptagna på tjej-namnen =)

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Annons:
MarajLowajz
11/20/12, 5:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Sen har vi en 0.0.1 R. ciliatus!

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

MarajLowajz
11/20/12, 5:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Sen har vi en till 0.0.1 R. ciliatus!

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

MarajLowajz
11/20/12, 5:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

1.0 R. Ciliatus =) Grymt fin ;)

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

MarajLowajz
11/20/12, 5:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Och sist, men som inte kommer bli minst ;)

1.0 Majsorm uhm…. total glömt bort morphen haha xD aja :P Minnet är bra men kort

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.