Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 902 ggr
LokiAnd
2/14/13, 8:37 PM

Snart kommer hon ^^

Som några kanske kommer ihåg så skrev jag ett inlägg för några veckor sen som handlade om en Murphy Patternless, Hon är just nu väldigt small sen den bilden jag visade inan, tror att dett beror på att hon bor med 2 andra olika arter, dom gör väl så hon inte får mat

Jag har inte varit om om man ska säga ¨aktivt^ Här men denna tiden har gått och jag har byggt ett eget tearrarium, som ska dekorerar i morn. I den kommer hon då leva, ska få henne och gå up , stackaren

Annons:
[Tilde]
2/14/13, 9:08 PM
#1

Vad kul! Lägg upp ett gäng bilder sen på lilltjejen och terrariet :) Hon kommer säkert att få det jättebra hos dig! 🙂

LokiAnd
2/15/13, 6:57 PM
#2

Fy för, hon är både uttorkad och väldigt smal 😕

Men hon åt en syrsa idag så det är ju ett bra tecken.

1#Vist kommer lägga upp bilden!^^ blir kanske inte så bra, är i dåligt skick, Vet du förresten hur man hjälper hon om hon är uttorkad?

[Tilde]
2/15/13, 7:08 PM
#3

#2 Oj, vad tråkigt!! :( Nja, se till så hon alltid har friskt vatten nära, visa henne kanske till vattenskålen om hon är törstig. Är det riktigt illa kan du försöka droppa vattendroppar på nosen (akta näsborrarna bara) så hon slickar i sig… funkar inte det är nog veterinär det enda sättet :/

Upp till toppen
Annons: