Annons:
Etikettbildtråd
Läst 1184 ggr
Amandarinen
2/6/14, 11:01 AM

Ny hane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nya Emberhanen Jumo som för tillfället sitter i karantän. När han växt till sig ska han få gå ihop med min fina hona Alba. Om ett år hoppas jag att de går tillsammans och förhoppningsvis vill yngla av sig lite haha :D

∆manda

Annons:
nakenkatt
2/6/14, 11:05 AM
#1

vilken söt kille, jag blir alldeles sjuk.Vill också ha en sån.

Amandarinen
2/6/14, 11:32 AM
#2

#1 Tack så mycket! Förhoppningsvis kommer det ungar framöver så då kanske du är sugen på en haha :)

∆manda

nakenkatt
2/6/14, 11:41 AM
#3

har varit sugen på en sån länge, men min kära man tycker det räcker med min kattuppfödning och fem stycken sköldpaddor. Det är svårt att övertala karlar,ingen som har något bra tips ? jag kan ju visa bilden hur fin den är.

[Myraan]
2/6/14, 12:59 PM
#4

Så himlans läcker! Biffig och fin ser han ut också!

Amandarinen
2/6/14, 8:02 PM
#5

#3 De är bara att fortsätta tjata. ;) Vet hur det är har haft precis likadant.. :D

#4 Tack så mycket, men han är inte så biffig, väger endast 46 gram och jämför man honom med min hona på 1 1/5 år så är han rätt liten. Men han är himlans läcker :)

∆manda

[Tilde]
2/6/14, 9:39 PM
#6

Riktigt fin! 😃

Annons:
JACLAR123
2/6/14, 10:04 PM
#7

Ungarna kommer väl bli….

Wild Type HET Tremper Albino, Blizzard, Eclipse, Murphy Patternless

Eller har jag fel?

                         Jag är 15 år gammal och kan mycket om djur.Cool                                                                                      "Åldern är bara en siffra"Pokal 

                                  "Åldern visar inte din mognad" Pokal

nakenkatt
2/7/14, 11:27 AM
#8

Skulle vilja ha en som killen på bilden, är han albino? han påminner om min vita nakenkatt till färgen. har visat min man den, han tyckte den var fin.

Amandarinen
2/7/14, 5:53 PM
#9

#6 Tack Tirin! :D äntligen fått hem min efterlängtade hane! #7 haha nejdu, båda är rena embers, alltså kommer det bara bli emberavkommor av dessa två. #8 nej han är inte albino, många tror att leopardgeckos med röda ögon är albinos men detta är en Ember . Han är jättefin! Vi får väl se om det blir någon fin avkomma som du är sugen på ;-) haha!

∆manda

Amandarinen
2/7/14, 6:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Han har ömsat rätt nyligen så han är lite gulare i färgen. :)

∆manda

JACLAR123
2/7/14, 8:23 PM
#11

Ahh! 

Jag trodde att, det var blizzard och ember… 😃

                         Jag är 15 år gammal och kan mycket om djur.Cool                                                                                      "Åldern är bara en siffra"Pokal 

                                  "Åldern visar inte din mognad" Pokal

Upp till toppen
Annons: