Annons:
Etikettsäljes-och-köpes
Läst 925 ggr
ClaesHolm
7/28/14, 7:51 PM

Super mack snow/ mack snow sökes. (Stockholm)

Hej! Jag är en 18årig kille i Stockholm som letar efter en MS hona. Helst super, men vanlig eller jungle MS fungerar också. Ålder spelar ingen roll men helst 0-5 år Om nån skulle ha detta så hör gärna av er! Ska väl även tillägga att jag ska till reptilmässan i Stockholm den 27/9. Tack.

Annons:
MarajLowajz
7/29/14, 3:12 PM
#1

Jag har MS - TS Honor till salu, har även MS Eclipse  - TS Honor.

Du kan kolla mer på min hemsida:

MarajLowajzreptiles.weebly.com 

Finns under Leopardgecko - Juveniler

Där står information och pris :)

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

ClaesHolm
7/31/14, 3:36 PM
#2

Tack så mycket! ska kolla

Hanna
7/31/14, 4:53 PM
#3

Ska du avla? Annars har jag en mack snow tremper albino hemma.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

ClaesHolm
7/31/14, 5:11 PM
#4

Har alltid velat ha en mack snow men har aldrig haft tålamodet eller pengarna att köpa en, men nu har jag lite möjligheter och letar efter en. Avel vet jag inte, men så småningom blir det förmodligen parning med min tremper hane! @Hanna

Hanna
7/31/14, 6:18 PM
#5

#4 Okej, har du avlat innan? Hon är en ödla jag räddat som jag nu ska omplacera, därför är jag väldigt noga med vart hon hamnar. Har gått heltid med hane innan vilket gjorde att hon var väldigt mager och säkerligen stressad. Har lagt ett antal ägg som jag kasserat, så hon fungerar så sett.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

ClaesHolm
7/31/14, 7:16 PM
#6

Nej! Blir första gången, men ska vänta tills i vår, håller fortfarande på att läsa på, och göra mina geckos så hälsosamma som möjligt innan dess. Kan man få se en bild kanske?

Annons:
Hanna
7/31/14, 9:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Självklart. Dessa tog jag för några minuter sedan.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Hanna
7/31/14, 9:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Hanna
7/31/14, 9:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Hanna
7/31/14, 9:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Hon har tappat en bit av svansen tidigare. Men jag tycker faktiskt att den ser bra ut ändå.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Hanna
7/31/14, 9:11 PM
#11

Är inte helt 100 på att jag säljer henne. Men till rätt hem kan hon tänkas säljas.

Om jag minns rätt vägde hon ca 48 gram nu. Hon har gått upp stadigt sedan jag fick henne, så att få upp henne i 60 gram är nog inga problem alls. :)

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

ClaesHolm
8/1/14, 3:39 PM
#12

Finfin! Den ser frisk och fin ut. Nej okej, jag vet inte, kanske satsar på en bebis ändå, men vi får se :) tack för bilderna iaf!

Upp till toppen
Annons: