Annons:
Etikettfoder
Läst 444 ggr
Bananmelon
2019-07-12 22:44

Kyckling???

Jag har en extremt konstig fråga!! Har helt slut på syrsor. Har beställt hem nya men det är några dagar kvar tills de kommer och mina leosar måste äta!! Vet någon ifall man kan testa mata med något som t.ex små bitar kyckling (alltså endast en gång som nödåtgärd)

Annons:
Chinesecrestedlover
2019-07-12 22:50
#1

Du tror inte att de klarar sig några dagar då, det är ju ändå reptiler vi pratar om och de är överlag ganska härdiga djur? De hittar ju inte direkt mat varje dag i naturen och är ganska väl anpassade för att ha "matuppehåll". Att ge kyckling till en insektsätande ödla känns inte speciellt bra och är ingenting jag skulle göra, precis som att jag inte skulle mata med pinkies eller liknande heller.

Bananmelon
2019-07-12 22:58
#2

Har varit på semester i 2 veckor kom hem precis nu och fick höra att syrsorna tog slut för 5 dagar sen och idioten som passade ödlorna köpte aldrig nya även fast jag gav pengar till det😫😫 och nya syrsor går inte att få tag på förens senast tisdag/onsdag

Bananmelon
2019-07-12 23:02
#3

@chinesecrestedlover

Draken
2019-07-13 13:53
#4

Kyckling är inte alls lämpligt för Leosar. har du Rephasy Grub-pie hemma ?  Det brukar jag  alltid ha hemma OM insekterna skulle ta slut

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Bananmelon
2019-07-15 02:22
#5

Det har jag tyvärr inte😫😫 vart kan jag köpa det?!? Jag har löst några syrsor som tur är! Absolut inte nog många men men

Draken
2019-07-15 13:37
#6

Grub-pie finns i de allra flesta akvariebutikerna.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Upp till toppen
Annons: