Mina ungar -13
Gillar 3:an, så gul och fin! 😃
Mjo^^ Han är verkligen jättegul! Blev helt chockad hur stor skillnad det blev i gula färgen på en vecka, haha
Idag hittade jag äggsyskonet till sista ungen, halvvägs ut genom ägget. Tråkigt nog så överlevde den inte hela vägen ut :(. Öppnade upp sista när jag va helt säker på att den dött och rätt mycket av gulesäcken va kvar, så vet inte om det är pga. att såpass mycket va kvar som den dog eller vad det varit :( Hade velat behålla den ungen om den levt då den va bandad bortsett från ett band som bara gick halvvägs över trots att båda föräldrarna är bandade.
#7 Åh så tråkigt! :(
Mjo :(. Blev helt jätteglad när jag hitta den innan idag, sen 2 timmar senare så va den död :(.
Åh, trist 😕
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Snyggingar! Den första 😍 Fick själv en unge idag och en igår!
Hehe :D. Jaså? Kul :) vad för några?
Å guh vilken söt enigma!
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
#18 Ska slänga upp bilder i min tråd 😉
Jättesöta!!!!🙂
Gullisar❤❤
Usch! Nu är nya hem till alla ordnade. Någon har flyttat och några är bokade. Så nu är där bara två ''kvar'' som jag ska behålla. Den ena kanske jag säljer längre fram dock. Sen har jag 3 ägg kvar som väntar på kläckning.
#23 Oj det var snabbt! 😉 Vi har inte sålt någon än.. tänkte vänta tills de väger 15 gram i alla fall, eller känns stora nog och inte så bebisgalna som de små brukar vara, hah :)
Hehe mjo :). En från Uppsala som bokat ms enigma ungen + en till. Så hon & hennes familj ska bila ner!!! i slutet av Juli/början av Augusti & hämta dem :).
Ah, bra det ^^ Min som såldes idag vägde 17g, haha :p Tror han blir en giant (pappan är också giant).
#25 Oj det var en lång resa! :) Mjo, alla våra Mack snow ungar är Giant (Pappan är en Super giant Mack snow).. Så det blir intressant att väga dem sen. 😛
Haha mjo. Jag blev helt paff. Satt och tänkte ''Äh, det är nog bara som hon säger'', men sen va hälften av pengarna på kontot :p.
Åh ^^ Är dem kläckta på han- eller hontemp?