Leopardgecko iFokus

Leopardgecko

Etikettövrigt-om-leopardgeckos
Läst 850 ggr
carolineangelique
0

Hur många?

Hur många leopardgeckos har ni töllsamnsns? Har haft min ensam hela livet och jag vet faktiskt inte om det är en hona eller hane, men ca 12 år :) får dåligt samvete då det känns lite ensamt. Försöker göra om och fixa men iaf.

Hanna
0

Dåligt samvete behöver du absolut inte ha då reptiler inte bryr sig om om de är ensamma, utan är så de lever.
Har två honor ihop (haft som max tre), just för att det fungerar och för att spara plats.
Lägg upp en bild på undersidan ovanför svansen på din leopardgecko så ska vi se vad det kan vara. :)

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[Tilde]
0

Leopardgeckos har det finfint ensamma :) Jag har endast två honor tillsammans och en hona och en hane för tillfället. När vi flyttar ska dock alla gå ensamma förutom när det är parningssäsong. 🙂

carolineangelique
0

Okej tack! :) jag har läst massor och jag har också kommit fram till att de trivs ensamma, men det var skönt att fråga här :) bild kommer inom kort :)

MarajLowajz
1

Ojdå, verkar nog som att det är bara jag (hittills) som har nästan alla mina honor ilag :P

Min hane går ensam men jag har 2 honor i ett terrarie som går väldigt bra ihop sen har jag resterande 7 stycken honor i ett väldigt stort terrarium och alla trivs jättebra ilag :) Inget bråk och alla äter med god aptit :)

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein