Något annat än reptilgrotta...
Den lokala djuraffären stänger idag, så de har haft superrea på alla saker! Idag var nästan allt borta, men vi hittade en supersöt kruka som är gömställe till tjejerna i det stora terrariet… och sen var jag lite kreativ och hittade ett nytt hus till Captain.
Huset är egentligen till möss/hamstrar och har två rum inuti! :) Det passar perfekt till leosar då de kan slappa på taket och gömma sig inne!
Är det inte barrträ? :o
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Det hoppas jag inte, då borde det väl inte säljas till djur? 
#2 Tycker själva barken eller vad det är ser ut som barrträ? Men jag kan ju ha fel, men det var faktiskt det första jag tänkte på :O
Vet faktiskt inte exakt vad det är för trä, hittar ingen information om det… Det står i alla fall att det är ätbart för smådjur, så jag antar att det inte är giftigt då 
Okej, får hoppas det :o
#6 Aha! Kan vara därför man inte känner igen den som annat än "barrträd". Smart med den faktiskt :)

Superfint!!! haha.. ja, det coolaste terrariegrejerna hittar man oftast på andra ställen än på reptilhyllan.
#9 Ja det brukar vara så! Jag har hittat akvariegömställen som fungerar perfekt till terrarier, osv. 🙂