Leopardgecko iFokus

Leopardgecko

Etikettsäljes-och-köpes
Läst 1638 ggr
flyingdragon
2013-08-13 22:47
0

(S) Leoparder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har två jättehärliga Leopardhonor födda i juni 2012, tjejen med mest prickar (12-04) är född 24/6-2012 och den betydligt mer gula tjejen (12-02) är född 14/6-2012.

De två är halvsyskon (samma far) och är väldigt härliga på alla sätt, står ofta och väntar innanför glaset och kommer mer än gärna upp i handen. De har aldrig blivit parade och funkar bra på alla sätt och vis.

Tänkt pris. 250:- stycket eller 400:- för båda, eller seriösa bud, jag behöver hitta ett nytt hem åt dem snarast möjligt!!!

OBS. Endast seriösa personer tack!!

Finns i Linköping och hämtas här.

jb.johanzzon@gmail.com

Mvh/ Jocke

NO DAY SHALL ERASE YOU FROM THE MEMORY OF TIME
                                                                                                                                                        Virgil

[Tilde]
2013-08-17 17:04
0

Jag sätter dit (S) i rubriken! :)

Dock tycker jag inte att man ska sälja leopardgeckos så billigt, men det är ju upp till dig..

flyingdragon
2013-08-17 18:00
0

Anledningen till att de säljes så billigt är för att jag behöver hitta ett hem åt dem snarast möjligt på grund av att jag inte hinner med dem, jag har en gravt handikappad dotter som kräver mer tid nu än förut då hon har blivit sämre så jag har inte den tid för dem som jag anser att de förtjänar. Att sälja dem är det som är bäst för dem helt enkelt.

Kunde jag så skulle jag behålla dem!!

Virgil

[Tilde]
2013-08-17 19:52
0

#2 Åh okej, beklagar :( Säljer själv mina leosar också då jag inte längre har den tiden jag tycker att de förtjänar.

Lycka till, hoppas de hittar fina nya hem!

flyingdragon
2013-08-28 18:59
0

SÅLDA!

Virgil

Inlägget är låst för nya kommentarer