Leopardgecko iFokus

Leopardgecko

Etikettungar-och-ägg
Läst 2389 ggr
Marcus97
1

Hane elr hona?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad tycker ni att det ser ut som? Själv tror jag att det e en hane Säg till om ni vill ha nån mer bild?

MarajLowajz
0

Hur gammal är leon?

En närmare bild vid svansroten vore bra så man ser porerna lite bättre =)

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Marcus97
0

#1 2 1/2 månad drygt Kommer inom snarast

MarajLowajz
0

Då får du nog vänta ett tag till :)

Dom bör nästan vara 6-8 månader innan man kan vara helt säkra på könen :)

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Marcus97
0

#3 Okej De här e väl så bra bild jag kan få med min mobil

[albinmannberg]1
0

Ursäkta att jag lägger mig i men tycker det är onödigt med två lika dana inlägg, ja jag undrar också vad mina ena gecko är, hona eller hane?

MarajLowajz
0

4# Svårt att säga men du får nog avvakta ett tag till :)

5# Ålder på leon?

-Albert Einstein

[albinmannberg]1
0

2 år

MarajLowajz
0

Hona =)

-Albert Einstein

[albinmannberg]1
0

Okej tack :)

[albinmannberg]1
0

Hur ser man igentligen att det är en hona eller hane?:)

MarajLowajz
0

Bara att googla på ''Sexing Leopardgecko'' gå in på bilder och voila så får du massor med bilder där du kan se skillnaden :)

-Albert Einstein

[albinmannberg]1
0

okej, Tack!

Hanna
0

Tycker nog faktiskt att första ser ut som en hane. Synliga porer och bula. Ser man det redan efter 2½ månad vill jag nog säga hane faktiskt. :)

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[Tilde]
0

Jag tycker också att det ser ut som en hane på grund av porerna. Säkrast är såklart att vänta tills ungen är i alla fall 4 mån gammal, men man kan ju redan nu säga vad man tycker utifrån porerna. 🙂