(S) Leopardgeckoungar säljes
Det är nu dags att hitta hem mina leoungar. Morph: Hypo/high yellow tangerin. (Beror lite på hur noga man är med antalet prickar) vissa med abberant mönster. (Om jag fattat det rätt) Har 4 st just nu okönade. Priside 600 kr/st. Har en kille som är lite svajig med huvudet. Allting fungerar dock som det ska. Morph: Hypo tangerin abberant Priside: 450 kr. Ödlorna kan levereras till expo syd samt expo Stockholm. Tar en bokningsavgift på 25% som ej fås tillbaka vid ånger. Bild på varje specifik ödla kan fås vid intresse, lägger nu upp en bild på ID: 13-02. (Är dock en av de bokade)
Sajtvärd på Leopardgecko iFokus
Jag sätter (S) i rubriken så folk ser snabbt att det är en annons :)
Tack missade det. :-) / Emma
hej! jag är intresserad av en leopardgecko. har du kvar nån? jag bor i sundsvall
Var finns dom?
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Hej! Varit långt inne i urskogen utan mottagning så kan svara först nu. Finns 2 ödlor kvar just nu. De finns i Sundsvall. Har dock en spekulant som kommer på måndag för att kika på en ödla, dock har jag 3 som jag inte ännu fått bokningsavgiften på som skulle satt in det i fredags, hsr jag inte fått in dem tills på tisdag kan eventuellt de vara kvar också. (Måste tänka på att det kan vara olika banker) //Emma Om ni är intresserade kan ni skicka mail till emmenpemmen@gmail.com
Har fortfarande 2 ödlor som behöver hem. Priside är 600 kronor st men hemmet är det viktigaste, att de får det bra. :-) Fortfarande okönade. Leveransklara till expo Stockholm. //Emma
Tråden kan stängas! Alla ödlor bokade/sålda. :-)