Bildtråd mina små
Tänke visa en uppdatering på mina ungar och nya syskon. Morph-hjälp mottages gärna. ;-) nr 1 är detta.
Sajtvärd på Leopardgecko iFokus
Ser ut som Hypo, alla de som är lite större :) Fast ska man vara noga så har ju #1 fler än 10 prickar. 😉
Ja precis det jag tyckte, att nr 2 har mer prickar än så… kan den klassas som high yellow då eller… hmm… är det max 10 prickar om den ska vara hypo?
Underbara allihopa ❤️
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Tack. :-)
#5 Alla är inte så extremt noga, det ser ut som en Hypo, men tekniskt sett är det en High yellow :)
Haha okej. ;-) då säger vi hypo / high yellow. ;-)
Hej igen alla! Tänkte uppdatera tråden lite med en bild på nr 2 som nu är könad som kille. ;-) han har blivit väldigt orange i färgen, kan det vara något med att pappan är super hypo baldy tangerin carrottail? Är det tangerin som slår igenom?
#10 Ja han ser ut att kunna bli en riktigt fin Tangerine! :) Kanske behöver mer värme eller mer vitaminer för att få fram den riktigt klarorangea färgen? :) Eller så kommer det med tiden.
Vitaminrekomendationer välkomnas gärna! :-) har en sorts hemma men den är köpt i närmsta butik så är inte så säker på att den är den optimala. :-)
Nya bilder på de minsta. Denna undrar jag om den är något annat "bara" hypo.
Och sen den som nästan är en kopia av pappan. Dock har pappan inga prickar alls är även en baldy. ;-)