Morph-hjälp... igen ;)
Hej!
Behöver hjälp och se om denna ödla är något annat än hypo. Den är så annorlunda i färg än de andra 7.
Tack på förhand.
Sajtvärd på Leopardgecko iFokus
Hmm… White side? Den ser ju vit ut på sidorna. Kan den vara Enigma annars?
Den är vit på sidan och så har den liite färg på benen bara. Hypo enigma? Hypo White side? Hmm här är en bild till. Dock uppifrån. Men den är liksom mer brunaktig också än de andra…
Jag tycker den är ganska lik en Enigma-unge jag har, fast min är Mack snow Enigma och inte lika gul. Hur ser ögonen ut? :)
Kan knäppa mer kort i kväll som jag lägger ut här. Denna ska iväg nästa vecka så jag vill gärna prata med köparen innan då denna blev så olik de andra som beställdes. Om hon vill ha denna ändå eller om hon vill ha en annan. Ska kolla ögonen med då.
Ser ju inte ut som något typiskt Enigma, men ibland kan ju andra morpher komma in och ändra ögonfärgen. :P
Ja den kommer vara ett stort frågetecken för mig. Om den inte är Enigma så är den definitivt white side. ;-) Men kan en wildtype och BSHTC bli en Enigma? :-S Man blir ganska förvirrad av alla morpher. :-P Många av ungarna har liksom svagare färger på sidan. Alla mina ödlor ligger ute på hemsidan. www.nightstargeckos.weebly.com ;-)
#8 Nej, Enigma är co-dom, fungerar som Mack snow. Man kan inte ha en ödla som är "het Enigma" eller liknande.
Just denna ödla ser ju extra vit ut på sidorna. Kanske är det något du kan försöka avla på för att få fram något häftigt? 😉
Mm skulle ha gjort det om det var så att den sett ut så här tidigare. Men nu är den bokad. :-( lite synd men jag kanske får någon sån senare, jag har ju kvar föräldrarna. ;-) Lite tragiskt nu att de flesta är bokade… :-/ hihi Jaja får tåla det tills nästa ägg. ;-)