Hypo 66% het raptor - ungar?
Hur stor chans är det att kunna få RAPTOR i framtiden om man har en BSHTC och korsar med en morph som rubriken lyder? Blir deras ungar het RAPTOR så man kan ha chansen? Fått erbjudande att köpa en sådan unge men är egentligen bara intresserad om jag sen kan få ut RAPTOR i framtiden på något sett för hypo blir oftast mina egna ungar. Tacksam för svar. //Emma
Sajtvärd på Leopardgecko iFokus
Ödlan är alltså bara 66% chans att bära Raptor genen. Så vill du chansa så gör du det. Det är alltid bra med stor genpool ^^
Gjorde inte det.. Köpte däremot en Sunglow! :-) Dock visste inte säljaren vilken albino den var. :-/ men ska i framtiden ta ungar av henne och min BSHTC. :-)
I princip chans alls att få Raptor-ungar i framtiden genom att para en poss het. med en utan hets. Men kul att du köpte en Sunglow! De har alltid varit en av mina favoriter. 🙂 Oftast är Sunglow Tremper albino, men vill du ha hjälp att avgöra kan du alltid slänga upp en ögonbild i bra kvalité.
Ja det kan jag absolut göra när jag har möjligheten. :D Detta är den bästa bilden jag har just nu. :D
Svårt att se då bilderna är ganska små. Vet du vem uppfödaren är? För i så fall kan du ju maila eller ringa och fråga. 🙂 Jag tror dock på Tremper, då de andra inte är så vanliga på Sunglow, samt att Bell brukar ha mer rosa ögon.
Hmm nu då? Var större bild när jag la in… Och nej tyvärr vet jag inte det… :-(
Ja jag tror i alla fall på Tremper. :)
Har ju en Tremper hona med het Diablo blanco och de är väldigt lika i ögonen. :) så hoppas det jag med. ^^