Matvägra
Fick hem en hona i söndags och jag har inte sett henne äta ännu. Kan det vara så att hon fortfarande är stressad av resan? Vet att det tog någon dag från att mina senaste tillskott kom hem tills dess att de åt något.
Blir ju lite orolig. 🤔
Sajtvärd på Leopardgecko iFokus
det kan ra upp till två veckor. låt henne vara så blir det bra :)
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Mja, precis som #1 säger. Lämna henne i fred och rör henne inte i onödan i början så blir hon nog snart varm i kläderna 🙂
Nej rör henne inte utan hon ligger där i sin grotta och tittar på kvällarna. Då kan jag lugna mig förstog att det kunde vara så men då måste de jag köpte i höstas varit jäkligt glupska. ;-) Tack!
Beror på individen i sig och miljön =)
Vissa trivs bra i små terrarium och vissa trivs bättre i större terrarium =)
Men som sagt, ingen panik än - äter de inte på över en månad så kan man börja undra men har individen en tjock fin svans så är det ingen fara =)
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Tjock och fin svans har hon och så får vi se hur det går framöver. Just nu bor hon i ett mindre terrarium men hon kan få flytta till ett större med andra tjejer framöver. :-)
Nu efter strax en vecka har jag sett henne ta en syrsa. 😃 Nu kan jag slappna av. 😉
Hehe va bra =)
-Albert Einstein
Då var hon väl bara lite förvirrad efter flytten då :))
Var nog det! 😃