Mina Leoparder
Finaste Sakura đ Tigger alltid mat đ
Man vill ju bara ta gomagen och pussa hur mycket som helst pĂ„ den đ

Utforskaren.

En sĂ„dan fining! Tjusig ödla verkligen! đ
âŠmen pussa pĂ„ magen vette katten om jag har lust med! âŠsmakar nog inte sĂ„ gottâŠđ
Medarbetare pÄ FÄgelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
#3 Det gĂ„r inte att pussa mahgen, Ă€ven fast man skulle vilja, hon bara "spottar" och frĂ€ser om man lyfter upp henne đ
Det gĂ„r dĂ€remot alldeles utmĂ€rkt att lĂ€gga ner handen sĂ„ hon sjĂ€lv fĂ„r gĂ„ upp pĂ„ den. DĂ€r kan hon sitta och filosofera bra lĂ€nge. Men upplyft vill hon inte bli đ
Klart det! En hand Ă€r ju varm och skön att sitta pĂ„! â€ïž
Men FY om hela marken börjar röra pĂ„ sig och man far upp i luften! Jag skulle nog ocksĂ„ spotta och frĂ€sa dĂ„! đ
đđ
Fina tjejen! đ hon fĂ„r lĂ€ra sig av Fred eller PApaya! xD
~SajtvÀrd pÄ Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare pÄ Akvariefisk ifokus
Hoppas att hon skall ta efter dem vad gĂ€ller hantering đ
Men Fred kommer att fÄ byta namn, Àven Wilma ;) Har inte bestÀmt vad de skall heta Àn dock ;)
HAha Àr vÀl tanken med PApaya och Mango med =)
#9 Ja, men du Ă€r ju segare Ă€n mig nĂ€r det gĂ€ller namnbyten đ
#10, ska ju vara perfekt ju ;)
Ja, jo âŠsĂ„ Ă€r det ju. Men jag har lyckats döpt om Wilma iaf, men Fred har jag inget namn till Ă€nnu đ
Kimiko

Fred (ska döpas om nÀr jag hittar ett passande namn ;) )

Tjusiga bilder pĂ„ tjusiga ödlor! đ
Tack :)
GÀnget kommer utökas med ytterligare en till, en bÀbis, inom kort :)
BÀbis. H*n har inget namn Àn, men det Àr troligast en hanne, fast inte helt 100 ;)
Det blev faktiskt 2 bÀbisar istÀllet för 1. Men den absolut nyaste (kom idag) Àr mycket skygg Ànnu, sÄ det fÄr bli bild pÄ h*n (mÄste hitta ett namn hÀr ocksÄ), nÀr den Àr lite mer tam och hanteringsvÀnlig :)

Grattis till bĂ€bisarna! Alltid kul med nya familjemedlemmar! đ
MĂ€rkligt bara! Jag tycker nĂ€stan att bebisarna ser lĂ€skigare ut Ă€n de vuxna av nĂ„gon anledning. Bebisar brukar ju vara sötare Ă€n vuxna ju?! đ€đ Kanske det kan bero pĂ„ att de nĂ€stan ser lite argare ut med sina tydliga vita "make up"/"ögonbrynen"? *funderar* Ger lite örn/hök-blick liksom.
#19 Tack đ
De smÄ ser faktiskt argare ut, jag tror, precis som du, att det nog beror pÄ de markerade ögonen. Dessutom sÄ ser ögona mycket större ut pÄ en liten ;)