Leopardgecko iFokus

Leopardgecko

Etikettmässor
Läst 1734 ggr
[Tilde]
0

Rødovremässa på lördag!

Nu på lördag är det mässa i Rødovre (Danmark) vilket jag ser fram emot! Ska bli jättekul att se vad för slags reptiler som finns där Skrattande Vill gärna hitta någon annorlunda leo-morph!

Ska faktiskt hämta upp en kaninunge där, så jag ser fram emot mässan även om reptilerna inte är i min smak Flört

[Tilde]
0

Idag är det äntligen dags för reptilmässa! Wooohooo! Jag är taggad! Skrattande Berättar om den ikväll när jag är hemma… Kaaanske slänger upp någon bild om jag tar med kameran. Denna mässa är betydligt större än den i Roskilde jag var på för ett tag sedan. Spännande!

[Tilde]
0

Idag var jag på mässan! Såg massa roliga reptiler (kameleonter t.ex.), men endast 3-4 leopardgeckos som vår "kompis" Peter stod och sålde. Han sålde dock endast Lavender och Mack snow, så jag var inte riktigt intresserad - har 3st Mack snow och vill för tillfället inte ha en Wild type.

Vi gick dock inte hem tomhänta! Fick som sagt med söta kaninen Charlie! Dessutom köpte jag en tidig födelsedagspresent till min sambo; en bönsyrsa som ser ut som en orkidé (den är vit och rosa!!!) med terrarium och tillbehör! Glad