3 nya :)
Ååååh vilka snyggingar! Är så ledsen att jag missade Malmömässan idag :/
Vad är den första för morph? Den andra är en albino (Bell? Ögonen ser så röda ut).. och den sista är en MS? 
Den första ska tydligen vara någon ny morph.. surya shams.. Men vet inte om det stämmer. Men någon form av albino måste det vara med tanke på ögonen :) Och sista är MS och den allra första bilden är en Raptor :)
#4 Aah, coolt! Vem köpte du den av? Vill gärna läsa lite om den om de har någon hemsida :) Raptor? Tyckte inte den hade röda ögon, men det kanske bara är på bilden
Riktigt fina alla tre!
En som heter Micke.. något. Han har ingen hemsida iallafall. Såg han hade dem på annons på fb, sen såg jag dem på mässan så köpte en för dem va sjukt söta, haha.
Ne, dem ser svarta ut på bilden :P Har försökt få en bild där man ser att de är röda, men inte gått så bra, haha
Jaha.. hade varit kul att läsa om dem! Om du någon gång ska avla på henne/honom får du gärna dela med dig om generna osv. ;)
Aww.. jag längtar tills jag får min Raptor!! (i juni någon gång)
Mjo, jag hade själv velat få fram info om dem :) Men den är ev. en hane och isåfall har jag ju några honor jag kan testa gener på och så när den är tillräckligt gammal osv :).
Åh, tur att det snart är Juni :) haha
Ja, du borde fått med ett häfte eller nått, haha
Ja det blir spännande! Hur gammal är den lilla?
Yes! Superbra! Sen hoppas jag på att vi får några Mack snows som kläcks här hemma.. Snart ska Raining redstipe x Super giant Talbino kläckas! I'm so excited! xD