Sökes: Morpher + terrarium
Halloj där ute, jag är intresserad av att köpa lite Leopardgeckos, 1 till 2 hanar och eventuellt 2 honor.
De ska helst vara morphen Blizzard, tangerine, high yellow eller liknande. Letar även efter en hane i normal morph.
Har ni även terrarium så är det av intresse, små (45x45x60) som stora (längst 100cm). Hemmabyggen tas även emot.
PM:a mig om ni har något där hemma som är till salu. Dock inte alltför dyra gällande terrarium.
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Puttar upp med att säga att jag letar även efter en raptorhane =)
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Vi har endast ägg och kommer att få Mack snow het Blizzard/Wild type het Blizzard och Redstripe double het Rainwater & Tremper albino. Dock finns vi i Danmark 
Ah :P lite långt att åka dock! :D
-Albert Einstein
Vi har ägg på g, ena honan är tangerine med hanen som är normal/wild type. Kanske av intresse? :)
Medarbetare på Leopardgecko iFokus
Ja, kanske är av intresse =)
Har en Bandit-hona på ingång i augusti-september och hanar har jag fått tag i nu. Ev en till är på ingång i augusti-september. Får se hur mycket jag får plats med! :D
-Albert Einstein
man får inte ha hanar ihop!
yey
6# Har jag skrivit att jag ska ha hanarna ihop? =)
-Albert Einstein