Leopardgecko iFokus

Leopardgecko

Etikettbildtråd
Läst 2859 ggr
[Tilde]
0

Ungarna har vuxit!

Mina små söta ungar har vuxit väldigt mycket! Ska försöka ta kort på dem idag så ni kan se! Skrattande

[Melinda]
0

Åh, kul :D Då håller jag tummarna om att bilderna kommer idag, för dem är ju så söööta. Åtminstone sist jag såg bild på dem haha

[Tilde]
0

Här är Wildtype het Blizzard-ungarna:

Unge 1, Mack snow x Blizzard-kullen

Hon har jättestora ögon! Förvånad Hon hade lite ömsrester på foten (vilket syns på bilden), så hon fick sedan ett litet bad och ser nu fin ut igen.

[Tilde]
0

Unge 2, Mack snow x Blizzard-kullen

Den här sötnosen växer snabbast av alla ungarna. H*n äter mest och det syns! Riktigt fin :) Verkar ärva mammas ljusa sträck längs ryggraden?

[Tilde]
0

Unge 1, Super Giant Talbino x Raining redstripe-kullen

Här är den lilla albinoungen. Hon växer inte så mycket, men eftersom hon äter och bajsar som hon ska så får vi helt enkelt avvakta och se hur det går. Vem vet, kanske det är någon slags albinomutation (då hennes föräldrar är Rainwater albino och Tremper, vilket betyder att hon inte borde vara synligt albino)..?

[Melinda]
0

Åh, så söta! Albinon är galet fin.

[Tilde]
0

#5 Ja det är hon! Hoppas hon växer till sig! Vore komiskt om hon blir en miniliten leo när hennes pappa var en Super giant :P

[Melinda]
0

Haha mjo :P. Borde h*n inte bli giant om pappan är super giant? eller jag minns helt fel när det gäller de :P haha

[Tilde]
0

#7 Jo det borde hon… Man ska kunna se det inom det första året… Så förhoppningsvis växer ungen till sig!