Astrid Och Ingrid!
Tänkte ladda upp lite bilder på mina sötnosar.
Ingrid är dock lite smal men har god aptit så jag väntar tills hennes äggläggningsperiod är klar så hon kommer upp i hullet igen!
Först ut : Astrid
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Söta :)
Sötnosar
Jag heter faktiskt Ingrid i mellannamn (och min moster heter Astrid), haha x)
Haha va coolt! dom passar till namnet iaf! :D Skickade över lite bilder till hon jag köpte dom av och hon blev glad och är nöjd att dom fått sånt fint hem!
Kan ju visa min nya griniga sak som jag fick hem igår också när jag ändå postar ut lite bilder :P Skulle ju bara lämna kackerlackor och kom hem med Grottgeckon xD Min sambo blev ju inte så glad när jag berättade att vi fått en till inneboende men sen när han såg den så skrek han 'FYFAN VILKEN COOL SAK!' xD Så det vart ju possitivt till slut! Plus att jag köpte hem 6stycken Kaffe-påsar från Gevalia Ambyssian Dawn som lite smörning till han ;)
Har inte riktigt döpt han än men det kommer :P
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
#6 Ja de är riktigt coola de där! Vill gärna ha såna i framtiden när vi har reptilrum här hemma :)