(OT) Andra intressen?
Vad har ni för andra intressen förutom leopardgeckos? :)
Foto & Bodymod är nog mina störa intressen bortsett från reptiler :)
Tar typ foto dagligen. Blir kanske inte de bästa, men det är roligt åtminstone, haha. Och bodymod har jag älskat i princip alltid. Började tjata om piercingar innan jag ens blivit 10år, sen när jag va 12 piercade jag näsvingen & läppen, sen vid 14års ålder började jag med tatueringar, sen gick det utför :P
Jag stickar barnkläder! =)
Sen har jag andra intressen som Foto, PCspel, fiske och såna saker :P Mitt akvarium jag har kört igång är ett nytt intresse också xD
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
#1 Oj så ung! Min mamma hade mördat mig om det var jag ;)
#2 Mysigt med barnkläder! :D
Själv är jag riktigt intresserad av mode och smink, samt mina kaniner.. och så gillar jag att skriva, rita och fotografera
Men det bästa jag vet är helt klart att resa!
Haha, jag hade turen att min mamma va med på det och övertalade min pappa till att låta mig göra det :P Fast sen hoppades dem nog på att det skulle vara en fas så att jag skulle tröttna på det. Men blir 20 i år och har ännu fler piercingar och planer på ännu fler & likadant med tatueringar, haha.
Åh, resa låter så kul. Jag har aldrig varit ute och rest :(.
#4 Oj, ja där hade du tur! Jag ville pierca läppen när jag var 12-14 år, men mamma sa att jag fick vänta tills jag var 18… och vid det laget hade jag faktiskt en helt annan stil och ville inte längre skaffa piercings xD Men det är ju jättecoolt att du fick börja så tidigt med din stil! :D
Inte?? Att resa är awesome! Japan är mitt favoritresemål hittills 
Haha, min pappa tyckte jag skulle vänta med några, men insåg att det va lönlöst för att jag skaffa dem oavsett om jag fick eller inte för han, medans mamma inte brydde sig om det typ :P
Åh! Nice! Jag skulle vilja åka till Australien ^^
Trav, ponnytrav, hästar och ponnyer över lag, fotografering, photoshop och givetvis min geckoödla
Även språk och resor. Reste till Frankrike förra året, Usa detta året och jag tyckte pappa nämnde Kenya till nästa år..! Samt så åker jag 1-2 grr om året till Spanien för att hälsa på släkten o fira nyår med dem!
Åker ibland på sommaren också, men mer sällan nu eftersom jag tävlar med min ponny under sommarlovet..! 
Kolla gärna på min blogg som länkas nedan!! :-D
#7 Åh, det låter jättekul! Jag älskar att resa! Reser någonstans minst en gång om året och det blev jätteofta Spanien när jag var yngre eftersom min mamma har bott där :)
Jag tränar mycket.. Cykling.. Mtb Å Racer=) Har tävla för flera år sen / som bäst på SM =)
yey
#9 Häftigt! 
Förutom att ta hand om mina ödlor så rider jag på ridskola och på mina hästar. Jag har även en hamsteruppfödning. HÄR!
Och så har vår familj en kennel. :) Sen älskar jag att måla. :)