Leopardgecko iFokus

Leopardgecko

Etikettbildtråd
Läst 1871 ggr
Roonja
0

Någon som har en hemma? :)

Är det någon som har eller känner någon som har en Tremper Albino Hatchling, Snow Raptor Reverse Stripe eller en Bell Albino Stripe. Jag har hellt klart fastnat för dess färger(morpher). Så om det är någon som har bilder på dessa färger eller har de hemma( eller liknande morpher är också välkommna. ) Skrattande

[Tilde]
0

Jag har en ursnygg Tremper albino-hona här hemma!

Hade även en Super Giant Tremper albino-hane:

Samt en liten Giant jungle albino-unge… Men den var vi tyvärr tvungna att avliva, stackarn… :(

Roonja
0

Wow Tilde. Vilka vackra! Förvånad Temper Albino alltså!!!!!!!!!! Kyss

[Tilde]
0

Ja jag tycker de är extremt snygga! Jag gillar också att de kan variera så mycket i färg, från att vara gråaktiga (de partierna som inte är gula) till att se ut som choklad Flört

Jag planerar att få fram Mack snow Tremper albinos (möjligtvis Tangerine) inom en snar framtid! Längtar! Skrattande

Nitra98
0

Jag har två tremper albinos (het Diablo blanco) och tre mack snow bell albinos, dock ingen stripe. Det finns bilder på alla mina leosar på min hemsida: http://nindresreptiler.dinstudio.se/gallery_31.html

[Tilde]
0

#4 Grymt snygga!! Mack snow albinos är nog min absoluta favoritmorph (ihop med de morpher som är nästan helt röda i färgen, JBGlow, eller vad de heter)!

Roonja
0

#3 Men vad roligt. Jag är så sugen på att börja med just de färgerna.. :) Min mamma också. Men lite osäker är hon ju fortfarande, då jag har 40 hamstrar som jag ska hinna med också.. och hästarna, hundarna, katten.. bla…. Men jag vill gärna börja med det. :)

#4 Åh, riktigt snygga! :D

[Tilde]
0

#6 Oj det var många djur!! Ja det blir ju lite mycket, men som tur är är inte leopardgeckos speciellt tidskrävande. ;)

Roonja
0

#7 Ja, det är tur i och för sig. :) Dem är ju väldigt lättskötta. Skrattande

Nja, inte direkt, vi har 7 hundar, 1 katt, 2 hästar, 2 ödlor och ca 40 hamstrar. Glad Så jag har precis plats för ett par ödlor. Tungan ute Hahah, ne det börjar bli lite fullt nu.

[Tilde]
0

#8 Haha det låter som om ni har fullt upp där hemma! Flört