Leopardgecko iFokus

Leopardgecko

Etikettsäljes-och-köpes
Läst 2337 ggr
MarajLowajz
0

Intresse för detta terrarium?

Ska bygga tre stycken nya terrarier till mina ödlor så därför ska jag skicka iväg det jag har nu.

Tänkte bara höra om det fanns intresse för det.

120x60x60cm har jag för mig det är, det är en bakgrund med 'altan' eller vad man ska kalla det.

Köpt begagnat för 700kr tror jag det var, hemmabyggt (inte jag som byggt det).

Säljes omkring det priset helst men det kan diskuteras såklart.

Medföljer : Lampor 3st - en värmelampa och 2 stycken långa lampor samt en värmematta. Eventuellt bordet det står på, dock inte säker på den saken.

Laddar upp bild om intresse finns då jag inte kan hitta en bild just nu xD

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

[RoxannaH]
0

Vart finns det?

MarajLowajz
0

Ja just ja, glömde det xD

Finns i Dalarna, Rättvik.

Kan köra vissa sträckor för bensingpeng :)

Hade visst glömt säga att det blir tillgängligt om ca 2 månader. Så lite tid kvar men tänkte vara ute i god tid xD

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

[RoxannaH]
0

Då skulle jag gärna vilja ha bild :)

MarajLowajz
0

Då ska jag fixa lite bilder :)

-Albert Einstein

MarajLowajz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.

-Albert Einstein

MarajLowajz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.

-Albert Einstein

[RoxannaH]
0

Wow! Läckert! Ska kolla när vi får pengar om vi har råd då! I så fall vill jag ha det! Glad

MarajLowajz
0

Ja det är väldigt snyggt med bakgrunden :)

Ska lägga in ett nytt nät på sidan för på något sätt så smiter min ödla ut därifrån <.< Vaknade upp inatt av att hon låg på min huvudkudde med minen 'Tjeeeeennaaaaaaaaa' xD

Kan också tillägga att glaset inte helt täcker men det ska jag fixa med en list på sidorna :) Så lite att fixa är det men det löser jag :)

Men då vet du att det är omkring 2 månader kvar tills det är klart att hämtas. Möjligen i mitten av augusti, beror på hur bra terrariebygget går under min semester :) Men det ska inte ta så lång tid för mig att bygga ihop dom.

-Albert Einstein

[RoxannaH]
0

Haha vad mysigt då Tungan ute

MarajLowajz
0

Mmm väldigt mysigt! :P

-Albert Einstein