Leopardgecko iFokus

Leopardgecko

Etikett: ot-off-topic
Läst 1175 ggr
[Tilde]
0

OT - Vad har ni gjort i sommar? :)

Nu undrar jag vad ni alla har haft för er i sommar?

Själv har jag varit i Sverige för min lillebrors student. Sen har jag rest till Helsingör för en shoppingdag med sambons familj och så har vi bott i deras sommarhus och myst. Annars har jag mest varit hemma med djuren. Glad Resor utomlands sparar vi till i höst, eller så, när det är kallt!

[Melinda]
0

Jag har inte gjort så mycket faktiskt. Varit hemma mest. varit i Helsingborg en hel del.. varit på hbgfestivalen, tatuerat mig, varit ute & festat där.. annars har det inte direkt varit något :p

[Tilde]
0

#1 Men det låter ju kul! :) Vad blev det för tatuering? om du vill dela med dig, hihi

MarajLowajz
0

Här har det inte hänt så mycket, jobbat 6 dar i rad den mesta delen av sommaren. Just nu njuter jag av min semester. Festat lite och kört lite fin fina bilar då det varit Classic Car Week här. Sen har jag påbörjat mitt terrarie-bygge som förhoppningsvist blir klar till helgen.

Tatuerat mig, festival nästa vecka. Sen blir det jobb en vecka och sen drar jag ner till Stockholm och  njuter en vecka med en kompis :)

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

[Tilde]
0

#3 Åh, vad blir det för terrarium? :) Material + storlek?

Härligt! Vilken festival ska du på? Glad

MarajLowajz
0

Det blir tre stycken till mina leopardgecko samt min majsorm då jag ska göra om hans terrarium till ett kameleont terrarium då jag söker en till kameleont.

Ett som är 140x60x60 i OSB skivor.

Ett som är 120x60x45 lxbxh i OSB skivor.

Samt mitt nuvarande som är 120x60x60 som jag ska sätta in nya skivor i och ta bort bergsväggen då jag hade den till salu men inget intresse av den så tänkte då kan jag lika gärna göra om den också =)

Sen blir det nog ett till bygge till min Grottgecko som har det minsta måtten just nu, däremot så ligger han ju bara i två hörn och gosar hehe.

Festivalen är Rockstad Falun =) Får biljett sponsrad då jag ska köra fram och tillbaka tre dagar i rad hehe. Bor bara 4mil bort så ingen lång sträcka att köra plus att vi alla vill sova i våra egna sängar xD

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

[Tilde]
0

Awesome, låter jättebra! :)

Åh, vad kul! Skrattande Lite avis är jag allt! haha

MarajLowajz
0

Hehe ja, det blir nog awesome :D Blir lite dyrt med glasen bara men i värsta fall får jag vänta tills nästa lön hehe :D Mina inkommande geckos kan bo i petlådor tills dom blir klara :)

-Albert Einstein

[Tilde]
0

Mjo det kostar en hel del… Vårt stora glasterrarium till kameleonten 125x74cm (eller nått) gick ju på kanske 5000 dkk eller nått… Typiskt att det ska vara så dyrt :/ fast annars hade man väl byggt massa själv hela tiden, haha

MarajLowajz
0

Hehe ja precis :P

Fast iofs, jag känner glasmästaren så jag får ju lite billigare för kompispris. Men ändå, dyrt ändå med bara glasluckor fram!

-Albert Einstein

[Melinda]
0

#2. Fortsatte på min överarm. Till slut ska hela överarmen vara täckt av en stor tatuering beståendes av rosor, döskalle & lite annat. Sen gjorde jag texten ''Addicted To Metal'' på låret & ett litet ankare strax framför örat :)