Första morph
Snygg!
Min va en normalfärgad. Ingen bild på den tyvärr :/
Hon var fantastiskt vacker och snäll som tusan <3 xD
Hur gammal var du när du fick din första? :)
Leah var/är min första leopardgecko, och han är en high yellow. Ja, han heter Leah, för jag köpte honom som hona. :/
MVH Henrika
Sajtvärd på HBT iFokus
#3 Min första hette Henke men var en hona! haha
Leah var ju riktigt fin! :) Har den fler prickat än 10 på kroppen? För jag tycker det ser ut som en Hypo ^^
#4 Nepp, han är en high yellow… Jag är inte säker på hur många prickar han har, men det är fler än 10 i alla fall.
Kiki, min hona, är däremot en superhypo tangerine. :)
MVH Henrika
Sajtvärd på HBT iFokus
# Okej, tyckte det såg ut som så få prickar! :D
Fint! Har du någon gång avlat/tänkt avla på dem? :)
#6 Jag har funderat på det, och de bor tillsammans, men jag tänker inte aktivt försöka få fram ägg. Skulle Kiki mot förmodan lägga ett som är fertilt så kanske jag skulle försöka kläcka det, bara för att se om det går.
Jag hörde för övrigt lite svansrassel igår natt, så dom kanske är på G! 
MVH Henrika
Sajtvärd på HBT iFokus
Min första är en Murphy Patternless hane vid namn Kingston :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#6 Jaha okej :D Oj, ja då låter det som om de (eller i alla fall en av dem) är sugna på att paras!
#8 Kingston har jag läst om då och då på Geckoforum (geckos.forum24). :)
#10 Superfin! :D och cool bild också ^^
#11 Tack tack :)
#13 Fin! Hur många prickar har han på ryggen? :)
# två :)
Så är det en hypo :) Riktigt fin!
Gud vad fina! Blev förtjus i #18 :) Håll koll bara så att de inte äter av sanden. Och tänk på att det sliter på honorna och hanarna av att para sig och honorna av att lägga ägg. Hoppas du inte tar det som att jag klagar bara! 
Åh Milkey var ju supersnygg! Kommer själv att avla fram Super snows och Super snow Tremper albino nästa/näst-nästa säsong
Nu längtar jag ännu mer till det!
#20 jo det vet jag ^^
#21 sjukfina mopher
#22 Vad kostar såna morpher i Sverige? :)
1500/st för mina som vuxena ^^
Oj så dyrt! Det är billigare i Danmark tydligen :) Men var Super snow och Super snow albino lika dyra?
Jepp, dock honan var från en som inte ville ha kvar henne såå
Jo sverige är jävligt dyrt med djur dock o.o
Min första var min hona som jag tyvärr inte vet vad det är för morph då jag tog över henne från en oseriös ägare. :( men hon ser ut som de "vanliga".
Min andra köpte jag av Bondkaka här och om jag kommer i håg rätt så är han en Baldy super hypo (tangerine) (carrot tail)…
Bifogar en bild jag fick av Bondkaka innan jag fick hem lillen.
Sajtvärd på Leopardgecko iFokus
#27 Vilken snygging!! Är den white side också? Kanske för mycket gult vid örat…
#28 nej han är gul runt öronen numera. Han var ganska liten på bilden. :)
Sajtvärd på Leopardgecko iFokus
#29 Jaha okej :)
Awww :) Ganska lik min första hona!
#33 Söt cirkel på nosen :D
Ja =)
Mina första var Lilly och Bettzy. Jag har fortfarande kvar Lilly men Bettzy bor hos min kompis. :)
Lilly är normalfärgad men Bettzy vet jag inte alls vad hon är, ingen har lyckats svara på det heller.
#36 Helt ärligt så har jag aldrig sett en leo som är ljusbrun istället för lavender. Hoppas du får svar på vilken morph det är! 
#37 Oj, okej, ja hon såg exakt ut så som på bilden, fast svansen var lite gulare. :)
#36 Wow! Läcker den va :D
#39 Tack! :D