befruktat?
Jag skulle nog säga nej då det inte finns någon rosa sträng, men vänta någon vecka till och kika =) Har du tur så kanske det dyker upp en sen liten figur :)
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Säger som #1, befruktade ägg brukar lysa svagt rosa med röd-rosa vener i ägget. Venerna syns inte så bra i början dock, men man brukar se om ägget lyser gult eller rosa i alla fall :) Vi får hoppas att de andra äggen som kommer är befruktade!
Är det första gången hon lägger ägg, eller är hon en erfaren avelshona? 
Tack!
Nä, det är inte första gången. Hon har lagt hennes första ägg i maj, det var hennes första gång. Sedan särade jag på hanen och honan, men hon fortsatt lägga ägg. På Tropikhuset har någon sagt att leopard geckos lägger inte oberfruktade ägg, fast hon bodde inte med hanen.
Dom kan jo lagra spermier i kroppen så jag vet inte.
*confused*
Jag skulle spara ifall att. Börjar det mögla eller se skumt ut är det bara att slänga :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Ja du kan ju spara ägget och se, men det ser inte ut att vara något. 
Jag tänkte på att honor som lägger ägg första gången brukar lägga ganska många obefruktade ägg, sådet kanske var därför. Men om du säger att hon inte har varit med en hane på länge så kanske det är för hon lägger ägg i alla fall. Har det varit en paus mellan äggen hon la efter hon blev parad och dessa, eller har hon lagt ägg konstant?
Jag har faktiskt aldrig haft en hona som har lagt ägg utan att ha blivit parad :)
Tycker mina leoägg ungefär ser ut så som på bilden, fast mina har rosa "vener" i.. Därför utgår jag ifrån att mina är befruktade?
Mvh Henriette
Fornuddens Möss
Naked Curls (Sphynx)
Uppfödning av möss, reptiler och katter i raserna Sphynx och Cornish rex.
#6 Är det vener i så är det befruktat ja :) Men då brukar de inte lysa sådär starkt gult, utan mer rosa/rött.