Tagit emot akut.
Nyss varit & hämtat 3 leosar jag fick ta emot akut av en jag köpt leo av tidigare. Hon flyttar från Skåne till Sthlm redan idag, så inatt blev jag frågad om jag kunde ta dem. Det är en normalfärgad, en murphy patternless och en som jag tror är Baldy Super hypo ev. carrottail, dessutom Giant.
Är en hane & 2 honor, och jag kommer nog ta foto på de senare idag :)
Ojdå!
Vilken tur att du kunde ta emot dem i alla fall!! Blir roligt att se kort på dem :)
Ja! När hon skrev & fråga så sa jag direkt att ödlorna fixar jag plats till, kunde få med terrarie också (ett stooort), men vet inte om jag har plats till det, men funderar på att hämta terrariet ändå & ställa undan det tills jag fått plats till det :) Får plats på längden men inte höjden, haha. Tänkte fixa kort så fort jag fixat klart i terrariena :)
Ah, okej… Ja vi har nu köpt en gigantisk terrariehylla, som egentligen inte får plats.. men men
Man gör vad man måste! haha
Hahaha, ja ^^ Och det är ju värt att ordna plats för :)
Ja precis :)
8# GUD!! Vad snygg
Ja, hon är riktigt fin :D och galet tjock, haha :p
De ser ganska dassiga ut i färgerna, hoppas det ordnar sig hos dig :) Snygga är de dock!
Ja, den enda som ser bra ut i färger & som är utan märken & så är den normalfärgade. Men de andra hoppas jag blir finare sen^^ Alla mina andra har ju jättefina färger så.
Han ser i alla fall bättre ut :)
Ja :) och nu syns det att han är orange på kroppen så nu vet man ju vilken morph han är också :p