Favorituppfödare?
Har ni någon favorituppfödare av de stora uppfödarna? :) Jag älskar JBR (JB Reptiles), franska uppfödare som t.ex. har fått fram JBR High red glow! De är så grymt vackra! Jag måste ha en sån någon gång! 
Jag är inte ute efter fina djur, vill att mina djur ska vara barnvänliga och lugna. Så, well.. Alex Berglund är bäst! Hans ödlor är alltid tama vid köp, de är lugna och väldigt sällskapliga.
Ödlan från Alex brukar ligga på min laotop och äta mjölmaskar <3 Gud vad jag älskar henne.
#1 Varför barnvänliga? Inga reptiler är väl egentligen till för att små barn ska leka med dem (även om jag fick en ödla vid 7 års ålder)? 
Haha gulligt! Hon tycker säkert att laptopen är varm och skön :) Alla mina ödlor är dock "tama", de är lätta att hantera och kommer ut självmant. Tre kommer från samma uppfödare, men de andra är från olika.
Jag som föder upp leopardgeckos vill gärna ha ödlor som är snygga, friska och intressanta att arbeta med, hihi :)
den dära high red glow var super häftig! och jätte fin, min favorit uppfödare just nu är nog du Tirin och upföddaren på geckomania.
#3 Ja den är helt fantastisk i färgen! Vill gärna föda upp liknande i framtiden. ^^ Aww vad snällt av dig!