Leopardgeckos här hemma
Jag gör som MarajLowajz och skapar en tråd om mina leosar :)
Först ut är Wendy, en Mack snow-hona på ca 2 år. Hon är supernyfiken och en riktig akrobat i terrariet! Kommer alltid när man öppnar dörrarna. Hon kallas även "Grisen" då hon har två prickar längst ut på sin korta nos ^^
Sen har vi Captain, även han Mack snow och omkring 2 år gammal. Köpt från samma uppfödare som Wendy. Han är väldigt ljus och fin i färgerna! Har aldrig sett en så snygg Mack snow förut!
Den tredje ödlan vi skaffade är Sundae, en snart 1-årig Sunglow-hona, även hon köpt från samma uppfödare.
Sen kommer tvillingarna Banana och Midnight, båda Murphy patternless (Banana är gulaktig och Midnight är vädligt mörk). Superhärliga tjejer, väldigt tama och lugna. :)
(skinnet i vattenskålen var där för en av dem precis hade ömsat)
Vi har även Chocolate, även kallad Choco, som är en Jungle (chocolate) Tremper albino. Hon är väldigt lugn och snäll, ungefär som en mamma till de andra tjejerna ;)

Sen har vi fyra ungar. Jag kommer säkert att få och spara många ungar nästa år, då jag påbörjar ett Snowglow & Creamsicle-projekt. :)
Älskar din Sunglow :D Hon är såååå fin :D
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Ja det är hon verkligen ^^
Så fina allihopa!