Leopardgecko iFokus

Leopardgecko

Etikettövrigt-om-leopardgeckos
Läst 1119 ggr
[Tilde]
0

Varför gillar du leopardgeckos?

Som titeln lyder, varför gillar du leopardgeckos? :)

Jag gillar dem för de är väldigt lugna och snälla ödlor som kan bli "tama". Jag älskar även att det finns så många olika morpher! Det tycker jag är superfascinerande. Glad

MarajLowajz
2

Bra fråga :P

Har alltid varit intresserad av geckos men när jag var yngre så sa min mor 'neeeeej!' xD så det blev fåglar och annat smått som familjen var tillsammans intresserad av. Men iaf

älskar deras svansar och hur morpherna är, sen såklart deras seghet :D Passar mig perfekt att dom bara ligger och latar sig för att ena sekunden bara WOOP WOOP! xD

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

LokiAnd
0

Har älskat dom ända sen jag var liten men vågade aldrig frpga om jag fick en, älskar som 1 sa deras svansar och morpherna är ju helt underbara, sen för dom är ju så gudomligt söta, älskar när dom jagar och att dom har olika personligheter och det finns mera saker ju om dom som jag älskar ! :#3

[Tilde]
0

#1 Hahaha bra förklaring om hur de är xD Men det är sant! Man behöver inte hålla koll på dem hela tiden som med många andra djur. De är lättskötta men kan ändå vara riktigt roliga. Skrattande

#3 Hihi ja det är så kul att alla har sin egna personlighet! ^^

Roonja
1

Jag fastnade för leopardgeckos för att de är så extremt vackra. Skrattande Sen fick jag veta att de kunde bli så "tama". Mina 2 är helt underbara, särskillt Lilly, min äldsta! Skrattande