Ikväll...
… ska jag para Wendy och Captain, båda två Mack snow! Hoppas parningen tar den här gången… 
Här är några foton på snyggingen Wendy:
Hon har inte så tjock svans som hon egentligen borde ha, men hon väger mycket, så det kommer helt säkert att gå bra :)
Åh, hoppas det blir något :) Har själv satt ihop min ena hane med en hona, men har inte sett någon parning än :/
Hoppas jag med! Tänker spara en Super snow (om det blir någon) inför avel i framtiden
Aww, hoppas det blir något för dig med! De gånger jag har testat att para i år har honan inte varit intresserad och det var två olika honor! Jättejobbigt. 
Åhh kul! :D Jag hoppas på att få mack snows nästa år så jag kan spara en där & sen förhoppningsvis få super snow året efter ^^
Snyggingarna var på dejt i ett neutralt terrarium under natten… Hoppas de parade sig och det tog :P
Ofta? Hur orkar de chuka chuka boom boom nu när parningssäsongen är slut?
Hoppas också att det gick bra :D Ungarna kommer bli as fina!
Fast parningssäsongen håller på till september, så lite tid är det ju kvar 
Ja det hoppas jag med! Annars måste jag vänta tills i vår med att få fler ungar.. 
Lycka till!
Hur går det? 
#8 Det verkar inte ha blivit något, kanske tyckte Wendy att det var för sent för att paras (Captain var dock intresserad). Ska testa igen i vår :) Då ska jag även para min Sunglow-hona. ^^
Hihi ja de kan vara kräsna