Nån som vill ha ett akvarium?
Detta är ingen sälj-tråd utan vill bara se om någon är intresserad av akvarium att ha till ödlor eller annat roligt så därför har jag inte satt ett pris för jag vill bara se om någon är intresserad av det. =)
L80xD35xH40, 112 liter.
Just nu står det med fiskar och går men kan ordnas om intresse finns =)
Står i Dalarna.
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Kan man ha en leopard gecko i den :3
Japp det gör det =) var tänkt till att ha mina leosar i det men helt plötsligt blev jag med fisk också hehe :P
Finns dock inget 'tak' till den men har en ramp utan belysning som man kan sätta dit om man vill.
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Ja, kanske det :) Bra mått. Dock bor jag i Värmland.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Hur mycket kostar den isåfall?
Blev tyvärr såld idag. En tjej på jobbet ville ha allting så hon har precis hämtat allt :( Hennes akvarium hade spruckit på botten så det var lite akut så hon tog fiskar och allting med sig.
-Albert Einstein
det är lugnt :3 tur att hon hittade ett akvarium och ha dom i-
Ja, hon hade lite panik hehe xD Inte kul med 100liter vatten på golvet =(
-Albert Einstein