Leopardgecko iFokus

Leopardgecko

Etikettterrarium-och-tillbehör
Läst 1659 ggr
MarajLowajz
0

Lite pyssel med djuren :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har haft så mycket att göra på jobbet och varit så otroligt trött så jag har negleterat mina djur den senaste veckan. Enbart nödvändigaste gjort, som vattenbytte och slänga in mat. Men idag har jag pysslat och tänkte visa vad jag gjort =)

Här inne bor Tengil, min grottgecko, I hörnet står en fontän och det finns en stengrotta i andra hörnet som inte syns hehe. Ville inte störa honom för mycket då han sprang runt och kika runt.

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

MarajLowajz
0

Längst upp på terrariet står mina två hanar (äntligen könsbestämda och ja de är i separata lådor ;) ) dom små liven har vuxit lite grann så dom har fått flytta upp till större lådor nu =)

Har man inte plats så får man göra plats! :P

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

MarajLowajz
0

Här uppe bor tamlin, Bandit-hanen. Han fick flytta in till mitt svarta första terrarium för att kunna vandra runt lite mer.

-Albert Einstein

MarajLowajz
0

Här inne har Hera, bandit-hona, flyttat in. Hon ville verkligen INTE vara där inne först i början men nu ligger hon och myser.

-Albert Einstein

MarajLowajz
0

Har har Ozzy fått flyttat in. Han sprang in, grävde en grop och la sig direkt där xD Han är så frän :P

-Albert Einstein

MarajLowajz
0

Del 1 av 2 bilder

Här inne bor mina tjejer Greta, Astrid och Ingrid!

Dom fick lite nya växter och lite goda kackisar att bita på idag.

-Albert Einstein

MarajLowajz
0

Del 2 av 2 :P

-Albert Einstein

[Tilde]
0

Vad fint de har fått det! Kul att du fann ork att fixa till dem. Flört Jag har själv varit väldigt upptagen med kaninungarna som håller på att hitta nya hem, så jag känner att jag också borde fixa något kul till leosarna. :)

MarajLowajz
0

Ja, jag kände att jag hade negleterat dom tillräckligt mycket nu :P så dom fick en redig inrednings-touch! :P

-Albert Einstein