Leopardgecko iFokus

Leopardgecko

Etikettot-off-topic
Läst 1323 ggr
Hanna
0

Namnhjälp!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad sjutton ska jag döpa honom till? :O Han kan ju inte gå namnlös i all evighet. Foten i munnen

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[Tilde]
0

Läckerbiten Flört

Hanna
0

Hihi Skrattande

[Tilde]
0

Nej men, vad heter dina andra ödlor då? :)

Hanna
0

Kingston, Lemon, Grace, Ebony och Pommac (crested). Hade en Blixten förut som tyvärr inte finns längre.

Han ska paras med Lemon och tänkte döpa honom till Emil för att det blir Lime baklänges. Men vill helst inte ha människonamn Oskyldig

[Tilde]
0

#4 Haha fyndigt ;) Men det låter som du gillar engelska namn i alla fall. Kan försöka hjälpa till att klura ut något.. ^^

Hanna
0

#5 Det har blivit som det blivit bara. Oskyldig Men engelska namn låter lite coolare än om de skulle hetat "Citron" som exempel Skrattande

Roonja
0
[Justie]
0

Bonzai, Pineapple, Sunbean Glad

[Tilde]
0

#6 Haha håller helt med… Jag brukar också ge dem engelska namn… Alla har det faktiskt xD

Wendy, Captain, Banana, Chocolate, Midnight, Sundae, Sapphire och Ivory. :) Har även haft ödlor vid namn Boss, Caramel, Nana, Lilly och Lotus. (Sen hade jag en som hette Henke, men då var jag riktigt liten). Tungan ute

Perly
0

Hittat på något namn ännu? om inte annars kom jag o tänka på låten Yellow Submarine Tungan ute

Alltid Oavsett

Hanna
0

Oj, missat tråden. Nej, han är namnlös ännu Skäms

[Tilde]
0

Det är alltid så svårt att komma på när man har många djur… Känns som jag har använt alla namn Obestämd Hoppas du kommer på ett passande snart, haha

Perly
0

Hehe, får hoppas han får sig ett namn snart då, lite insperation i tråden nu iaf

Alltid Oavsett