Leopardgecko iFokus

Leopardgecko

Etikettmorpher-och-genetik
Läst 1128 ggr
[Tilde]
0

Vilka morpher sysslar du med? :)

Vilka morpher sysslar ni med vad gäller uppfödning, eller framtida uppfödning? :) Vill ni få fram någon speciell morph, eller kör ni på vanliga?

Själv sysslar jag mycket med Mack snows, ska försöka få fram några riktigt ljusa pastellfärgade Mack snows, samt Super snows.

Ska även påbörja mitt Snowglowprojekt. Glad Jag hoppas även få fram några snygga Super snow albino från samma projekt.

Dessa är endast planerna inför 2013.. :P Har planer för många generationer framåt, hihi

LokiAnd
0

I framtiden kommer jag nog avla ( när jag då är större ;P eller om nåt år) på tremper albinos och carrot tails.

[Tilde]
0

#1 De är ju alltid snygga, jag älskar albinos! :) Du kan ju satsa på Tremper albino carrottail, så får du båda i ett :) hihi

LokiAnd
0

#2 tack för iden! älskar ochså albinos, kommer nog att satsa på den och isåfall kanske albino mack snoq :)

MarajLowajz
0

Hemma hos mig blir det förmodling DB's 2014 (hoppas på det iaf!) och Tangerine Bold Stripe 2013.

Alternativ kommer det några Tangerine Albino's också ;)

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

[Tilde]
0

#4 Spännande :) Åh, Tangeringe Bold stripe…. kanske måste köpa xD haha

MarajLowajz
0

Haha, ja hoppas att få lite ägg av dom jag funderar på att para ihop ;) Bold stripe vore såååå najs :D Och såklart så kommer dom att vara till salu om jag får några dvs ;)

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

[Tilde]
0

#6 Det ska jag komma ihåg om plånboken tillåter när det väl blir dags. Flört hihi

MarajLowajz
0

Hehe, du kan ju börja spara nu :D

-Albert Einstein

[Tilde]
0

#8 Nja, har ganska mycket jag behöver köpa nu, så det skulle inte gå så bra xD

MarajLowajz
0

Haha, jag kan nog övertala dig senare när dom ploppar ut ;)

-Albert Einstein

[Tilde]
0

#10 Ja det kan du nog säkert göra xD haha

MarajLowajz
1

Japp ;) Jag har mina knep och jag har lärt mig av den bästa! :D

-Albert Einstein