Leopardgecko iFokus

Leopardgecko

Etikettvisa-upp-dina-leopardgeckos
Läst 1129 ggr
[Tilde]
0

Mack snow Bold stripe albino

Här kommer äntligen bilder på min nya lilla godbit! ♥

TADAAAAHHH!!

Han har sjukt snyggt ryggmönster och även huvudmönstret är häftigt! Dessvärre är han smal, men han ska såklart få äta upp sig mycket här hemma. Säljaren sa att han såg riktigt hemsk ut när han var liten och hon har gjort sitt bästa för att göra honom tjockare, "men han växer bara på längden". Tungan ute

Något riktigt tråkigt, som jag och sambon upptäckte när vi kom hem, är att han saknar tår. Han saknar faktiskt alla tår utom en på ena bakfoten! Rynkar på näsan Förstår inte hur det kan vara så svårt att skaffa fuktlåda till sina ödlor. Han ska få ett bad senare, då han har lite öms kvar på sin ena tå, men tån ser tyvärr redan död ut. :/

Namnförslag, någon? :)

Hanna
0

Skrattande

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[Tilde]
0

Här är mina namnförslag hittills:

Bailey

Camelot

Jobi

Vilket är snyggast? :O Det lutar nog lite åt Camelot nu…

Hanna
0

Camelot! Kyss

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

MarajLowajz
0

Tick-Tock! :D

Grymt fin var han =) Han kanske är en eublepharis fasciolatus när han bara växer på längden? Dom brukar ju vara lite längre och inte lika biffiga som vanliga ?

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

[Tilde]
0

#4 Haha Flört

Ingen aning, visste inte att de fanns i morpher :O Min andra hane är också väldigt lång och slank..