Ang barrträd!
I somras plockade jag skitfina tallgrenar. De har legat på marken i säkerligen 20+ år, helt snustorra och hur lena som helst av gruset. Frågan är, KAN man ha dem hos ödlorna? Jag är väldigt säker på att de inte innehåller minsta gnutta terpentin. Bryter man isär dem är de lika snustorra inuti. Så jag är som sagt tveksam till om de skulle vara giftiga. Kan fixa bilder senare för de nyfikna.
Hur hade ni gjort?
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Tvätta av dom först så är det lugnt att använda =)
Om dom har torkat i 20+ år så är det nog ingen fara =)
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
#1 Håller med. Det är en konstgjord sjö de ligger vid, så de är nog säkerligen 50år gamla till och med. De är skitfina, så hade blivit ledsen om jag fått slänga dem 
Nej men använd dom du :D
Ställ in dom i duschen och tvätta av dom med väldigt varmt vatten så att eventuella kryp dör.
Använd dom du och posta bilder sen! :D
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Jag tror inte det skulle vara någon fara :) Här kan du läsa en diskussion om ämnet: http://www.crotalus.se/showthread.php/1875-Barrtr%C3%A4d-terpentin-farligt
Såhär ser några ut :) Tycker de är riktigt fina faktiskt.
#4 Tack så mycket!
Åh de ser ju jättehäftiga ut! 
Plocka såna till mig å! Jag vill ha! :D
-Albert Einstein
Har en full papperskasse 
Tyvärr fick jag inte med mer (för mycket packning
).
Det hade tydligen varit en dansk konservator där och plockat och tyckt att det var rena guldgruvan, köpa huset ville han också 
Funderar på att plocka mer till sommaren och sälja för en rimlig peng. 
#8 Haha det låter som en smart idé.