Leopardgecko iFokus

Leopardgecko

Etikettnamnhjälp
Läst 4022 ggr
[Tilde]
0

Namnförslag, tack! :)

På fredag får jag min nya leohane! Jag vill gärna ha ett namn till honom dock… Men inte vilket namn som helst!

• Det ska passa hans utseende; Mack snow Bold stripe albino
  • Det ska passa ihop med något av följande namn: Wendy, Captain (Disney-namn från Peter Pan), Sapphire, Ivory (färger), Sundae (glass). Glad
  • Namnet får gärna vara på engelska eller annat språk, helst inte svenska.
LokiAnd
0

Akari- bettyder ljus

kaida- liten drake XD

hmm

Disney namn

Dumdo

Nemo

Simba

:/ är inte så bra på namn

[Tilde]
0

#1 Tack för tipsen :P Det är väldigt svårt att komma på namn tyvärr. Rynkar på näsan

MarajLowajz
0

Jag tänker på krokodilen i peter pan jag när jag hör morphen :D

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

[Tilde]
1

#3 Har den ett namn? xD Inte så kul att kalla honom "krokodilen" liksom Oskyldig

MarajLowajz
0

Tick-Tock the Crocodile heter han :P

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

[Tilde]
0

Tick-Tock var ju ett ganska coolt namn xD men jag vet inte….. haha

MarajLowajz
0

Men om du har Wendy och Captain så lär du ju ha Tick-Tock också! :D

-Albert Einstein

[Tilde]
0

#7 Haha eller hur Flört Fast jag tänker på Kesha (hennes låt heter ju så?), så det är ju inte så bra… :/ Det får bara ett back-up namn i alla fall, utifall jag inte kommer på något annat, hihi

MarajLowajz
0

Ja om man lyssnar på sån musik så :P

Annars har vi Mr. Smiiiiil :P

-Albert Einstein

[Tilde]
0

Mina namn so far:

Bronze - brons, såklart
Llanite (La-najt) - sten
Bailey - likören
Colby - en ost

…. :)

Hanna
0

Colby var ju gulligt :)

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[Tilde]
0

#11 Ja visst var det? :D

CupcakeGod
0

Jag är så dålig på det där med namn… Snövit och Ödla nr.2 kanske ?

[Tilde]
0

#13 Haha men vad fult, "Ödla nr 2" xD Jag ska bara skaffa en till leo och han är verkligen inte bara nummer två Flört

[Tilde]
0

Nu heter hanen i princip Camelot, vilket jag hade läst på en lista över läsktillverkare och läsknamn, men efter att ha googlat vidare visade det sig att det är ett vinmärke… Passar inte så bra på "godsaker" då, men å andra sidan passar det ihop med Captains och Wendys sagonamn då Camelot också var King Arthurs slott! Glad