Nytt terrarium!
Det är såklart meningen att klätterväxten ska klättra upp för den stora grenen! :)
Snyggt! :D
Jag får hem mina två imorgon, dom får bo i en plastlåda tills jag fixat iordning deras terrarium ovanför åke =)
Blir ett tre-terrarium i ett stort vitrinskåp och åke får ligga längst ner och ha det gött! :D
Bilder kommer nog upp när jag får hem dom små liven ;)
Plus att jag får hem en Tremper het DB också ;) Vill att det ska bli imorgon! Haha
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Det blir såklart snyggare när de gröna växer till sig :)
Åh, spännande!
Du får gärna visa bild på dem sen! Eller ja, det skrev du ju till och med lite längre ner *borde lära mig att läsa klart innan jag svarar*… xD
Nice! Ja det kan jag förstå! Själv ska jag till läkaren imorgon, så jag längtar väl inte sådär jättemycket, haha
Ja såklart. Ska göra iordning med riktiga växter själv, lite Bambu-grenar som går hit och dit. Hade planerat att växterna ska växa i själva terrariet, så lite jord på botten och så =) Får se hur det hela slutar!
Tänkte göra iordning själv lite lianer och sånt.
Ståltråd, gummislang och sen trädgårdsrep som man virrar runt - praktiskt lösning när man har allting liggandes hemma hos mor och far! :D
Oh ja, bilder kommer ;)
Hehe, nej läkarbesök längtar man inte direkt till! Hoppas det går bra iaf.
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Kul!
Vi hade bambu i terrariet förut, men det möglade… verkar som det måste behandlas först, hah xD
Wiiiee, blir roligt att se! Och nej, det brukar man ju inte
Tack!
Jaha! Då ska jag verkligen kika på behandlade bambu och inget annat! :P Tack för att du sa det!
Något mer tips? :D
-Albert Einstein
#6 Hmmm vet inte riktigt, men det ska ju i alla fall vara växter som tål mycket vatten, såklart
hihi
Haha ja, jag funderade på typ någon fikus eller liknande.
Orkideer ska ju vara bra med fukt :P
Får fundera lite! :D
-Albert Einstein
#8 Man får ju se till bara så det inte är något giftigt :)
Jo det är klart, men kan väl inte finns ju så många giftiga växter 
-Albert Einstein
Jo det finns jättemånga faktiskt, mer eller mindre, fick jag reda på när vi skulle inreda Rangos terrarium
Men ofta vet de i blomsteraffären om växterna är ätbara/ofarliga eller ej. :P
xD Och jag som trodde de flesta växter var ofarliga :D Fast iofs, jag har ju bara gått jordbruk så jag kan inget om inne-växter :P
Får fråga runt lite när jag ska inreda allting =)
-Albert Einstein
Haha det trodde jag också tills jag började läsa kameleontforum och sånt 
Ja gör så ^^