Det är något mystiskt...
Kanske har med värmen att göra? Eller om hon får annorlunda mat eller liknande?
Nej, värmen är densamma :S Hon blev så efter det att hon slutade lägga ägg. Just nu ser hon nästan ut som en Black Pearl när man kollar på henne irl >.<
Maten är densamma också, syrsor och dubior vilket dom fick förut också :S Det är lite konstigt, nästan för var dag så blir hon mörkare.
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
#3 Vad skumt!
Har inte varit med om en hona som har ändrat färg efter äggläggande… Hoppas någon annan vet mer om detta… ^^
Ja jag har aldrig läst något sådant heller! Hon var jättegul när jag fick henne sen i slutet av juli så har hon börjat mörkna.
Bytte iofs terrarium men värmen är densamma och ljuset likadant. Timmarna är dock 1 timme mindre, men Astrid har då inte mörknat alls…
Får fråga Jenny när jag kikar förbi henne imorgon och plockar upp mina ödlor, hon kanske vet lite mer :P
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Hade en hane på över ett år som mörkade igen sådär också.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Blev han ljusare sen eller?
Ingrid är omkring 6 år nu tror jag.
-Albert Einstein
#7 Nej, han avled i mars. Så det hann inte bli så mycket mer än att han mörknade.
Jaha, varför avled han? :/
-Albert Einstein
Nu har jag fått reda på att Ingrids pappa är morphen Black Velvet och därav mörknar hon. Hon var också jättemörk när hon var mindre men sen blev hon ljusare. Så då är det ju ganska kul att hon mörknar igen! :D
Så nu vet jag varför! Ganska coolt det ^^
-Albert Einstein
#9 Ingen vet riktigt. Han blev jättesjuk med kramper och tillslut dog han. :/
Ah :( Va tråkigt när älskade djur dör :(
-Albert Einstein