Leopardgecko iFokus

Leopardgecko

Etikettvisa-upp-dina-leopardgeckos
Läst 1220 ggr
[Melinda]
2

Nyinflyttad tjej

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hämtade min nya tjej för ca. 1 timme sen :)
Dålig bild på henne men här är kasst ljus så ska försöka ta bättre någon dag :)
Och på bakfötterna är det inte tår som fattas utan dem är under sanden :p

[Tilde]
0

Åh vilken härlig färg! Skrattande Hoppas jag får några Super snow albinos själv inom några år ^^

[Melinda]
1

Ja, färgerna underbara :) bottenfärgen är typ rosa, haha^^. Jag tänkte para henne med hanen jag köpte på malmö tropikmässa. Tror dem kan få rätt fina ungar^^

MarajLowajz
0

Ooooh, vill ha! :D

Riktigt fin en du har fått tag i! :P

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

[Melinda]
0

Visst är hon? :D Hon va finare irl än på bilderna jag fick på henne innan jag reserverade henne, haha

MarajLowajz
0

Älskar när sånt händer! :D

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

[Melinda]
0

Haha eller hur :D Hade varit tråkigt om hon varit jättefin på bilder och sen varit extremt mager & vanskött eller något när man sen såg den i verkligheten.

[Tilde]
0

#6 Nästan som min hane från samma säljare Tungan ute Nej men han är ju grymt snygg bortsett från de tappade tårna.. :')

[Melinda]
0

:p Ja, han är sjukt fin^^ Hittills ser inte min ut att ha tappade tår :) rätt skönt. Men hon verkar inte gilla att bli hanterad. haha

[Tilde]
0

#8 Aww, min hane var i alla fall lugn, men på samma gång ville han nog bara slappna av efter resan. :) Tur att din honas tår ser ut att vara på plats! Flört

[Melinda]
0

Haha, skönt. Jag tog upp min ur lådan och hon började försöka ta sig loss och springa runder direkt, haha.