Nyinflyttad tjej
Åh vilken härlig färg!
Hoppas jag får några Super snow albinos själv inom några år ^^
Ja, färgerna underbara :) bottenfärgen är typ rosa, haha^^. Jag tänkte para henne med hanen jag köpte på malmö tropikmässa. Tror dem kan få rätt fina ungar^^
Ooooh, vill ha! :D
Riktigt fin en du har fått tag i! :P
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Visst är hon? :D Hon va finare irl än på bilderna jag fick på henne innan jag reserverade henne, haha
Älskar när sånt händer! :D
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Haha eller hur :D Hade varit tråkigt om hon varit jättefin på bilder och sen varit extremt mager & vanskött eller något när man sen såg den i verkligheten.
#6 Nästan som min hane från samma säljare
Nej men han är ju grymt snygg bortsett från de tappade tårna.. :')
:p Ja, han är sjukt fin^^ Hittills ser inte min ut att ha tappade tår :) rätt skönt. Men hon verkar inte gilla att bli hanterad. haha
#8 Aww, min hane var i alla fall lugn, men på samma gång ville han nog bara slappna av efter resan. :) Tur att din honas tår ser ut att vara på plats! 
Haha, skönt. Jag tog upp min ur lådan och hon började försöka ta sig loss och springa runder direkt, haha.