OT - Vad ska ni göra på nyår?
Vad ska ni alla göra på nyårsafton? :) Har ni några speciella planer?
Själv ska jag nog fira med sambons syster och kusin (och sambon själv, såklart)! Det blir en god middag och sedan ett litet party, haha 
Jag har ingen aning om vad jag ska göra på nyår, haha. Känns som att jag är den enda som inte har planer. Alla jag känner ska umgås med pojk-/flickvänner och jag orkar inte umgås med dem då för inte kul om alla är par så får man själv sitta ensam :/ Så.., jag får se om jag lyckas hitta något att göra annars får det bli att kolla på filmer hemma bara.
Själv blir det kanske en middag för mig med lite tjejvänner. Annars så om jag känner för det så kommer jag supa järnet själv hemma antagligen :P
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Jag sitter på lan sedan igår till den första. Så det blir väl det. :O
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#3 Oj xD Hela mellandagarna då nästan? 
#4 Ja, det är väl så det blir x) La mig klockan 8 i morse och sov typ till 12. 
Haha, va spelar ni för något happy? =)
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
#6 Lite blandat. Vi kör på äldre spel, så än så länge har det blivit C&C, Rune, Quake, flatout, Unreal Tournament. Och jag har även spelat lite skyrim. 
Vi ändrade planerna till att istället för sambons kusin så blir det hans systers flickvän xD Jag har en supersnygg klänning att ha på mig i alla fall :D Hoppas på god mat också!
#8 Bild på klänningen?