Diablo blanco, kostnad?
Vad brukar en Diablo Blanco gå för här i Norden? Jag och sambon funderar på att köpa en, men vet inte hur billigt det egentligen är.
Den ''billigaste'' jag har sett är mellan 900- 1200kr
Dom är ju inte direkt lätta att få tag i :P Letar fortfarande efter ett par DB's men hittar bara blandat med Blizzard och liknande och jag vill ha helst ha en helt 'renavlad' DB.
Förhoppningsvis så kommer jag få några nästa år då jag har 2stycken het DB's men får se hur det blir med den saken =)
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
#1 Okej, för jag såg nämligen en för 1200 dkk, vilket verkade normalpris i mina ögon, men uppfödaren sa att han sålde henne jättebilligt.. 
Ja det är ju faktiskt billigt för en DB =) Synd bara att man inte har dom pengarna liggandes :(
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
#3 Det är en unge och den har inga papper eller nått, så jag tycker det är "normalpris", om man ska jämföra med några andra jag har sett.
Jag vet att många kändare uppfödare säljer dem väldigt dyrt, men då har man också den garantin när det kommer från en känd uppfödning.. :)
Men ja, pengar är ju alltid det svåra när man fastnar för dyrare morpher! Jag skulle äääälska att ha en Blood eller High red glow, men de är svindyra tyvärr. 
Blood och High Red Glow är inte så dyrt… i USA iaf… Synd bara att dom inte kan frakta till Sverige :/ Vore så roligt att få hem nånting 'HOLY SHIT WOOT?!' stil liksom :P
-Albert Einstein
#5 Va, var är de inte dyra??
Har endast sett Bloods (riktiga) för hundratals eller tusentals dollar! High red glow är ju framavlade av Jérèmie som jag intervjuade och hans priser ligger på några hundra euro, vanligtvis.. 
Inte dom jag kollade på och bara för det så hittar jag ju inte länken jag hade sparat *suck*
Men ja de var inte dyra i USA - bloodsen tror jag gick på omkring 1500kr och uppåt såklart och ja - det är ju inte dyrt för mig för en sådan morph :P Dyrt för mig är när det kommer över 2500 O.o iaf på dom :P
-Albert Einstein
#7 Åh, nej det är ju inte så dyrt för en sådan morph! I alla fall inte om de är väldigt röda
Hoppas jag till slut kan få fram en sådan färg själv. ^^