Leopardgecko iFokus

Leopardgecko

Etikettavel
Läst 821 ggr
[Tilde]
0

Snart är det dags!

Snart ska jag para Wendy och Captain :) Väldigt många parar året runt, men jag försöker hålla mig till parningssäsongen, eller i alla fall så nära den som möjligt. Vet inte ifall det blir i veckan eller nästa, men snart i alla fall. Glad

Sundae och Camelot får vänta tills det är februari, då Sundae ska lägga växa till sig lite och Camelot fortfarande äter som en häst och måste "lugna ner sig" lite så han inte tror att Sundae är mat… Foten i munnen

MarajLowajz
0

Spännande! :D

Väntar på att Maj-Juni ska komma själv så att alla mina planerade parningar ska få sätta igång! =) Då har Ozzy vuxit på sig bättre och blivit lite över ett år och Hera har hunnit vuxit på sig ännu mer. Hon är lite liten än så får se om det blir Maj-Juni annars får det bli Augusti-september =)

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

[Tilde]
0

Kul :D Ja, Sundae är ganska liten, men hon är över ett år gammal (snart 1,5 tror jag) så hon blir nog inte mycket större. Hon är dessutom en liten tjockis, men väntar hellre en månad till, utifall. Glad

[Melinda]
0

Jag har redan satt ihop några av mina ödlor^^ Såg en parning inatt :D

[Tilde]
0

#3 Ooooh Skrattande Kul!

Hanna
0

Mina blir ihopsatta till helgen förhoppningsvis. :)

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus