Leopardgecko iFokus

Leopardgecko

Etikettterrarium-och-tillbehör
Läst 1185 ggr
Hanna
0

Intressekoll terrarium

Tänkte göra en liten intressekoll på ett ExoTerra 60x45x45 (längd x djup x höjd).

Terrariet är i fint skick med medföljande ljusramp och bakgrund. Dock har det fläckar som blir när man sprayar vatten (vilket nog blir i de allra flesta terrarium), men jag är ganska säker på att det går att få bort. :)

Terrariet finns i Karlstad, Värmland.

Och detta är som sagt bara en intressekoll i väntan på mina andra terrarium. PM:a om ni har frågor eller är intresserade :)

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

LokiAnd
0

hur mycket kostar det? XD

Hanna
0

Inte satt något pris direkt, utan man får komma med bud.

CupcakeGod
0

Men varför måste du bo i Narnia??? Lite för långt, annars hade jag kanske köpt terrariet :D

Hanna
0

#3 Fast, det kanske är DU och inte jag som bor i Narnia? ^^

Chazzy
0

Jag är ganska intresserad. Skadar inte att ha ett extra terrarium, liksom. :P MEn jag lär nog inte köpa't ännu. Har tillräckligt med utgifter nu inför inskaffandet av min första ödla. xD Intresse finns dock. ^^

//Chazzy

Hanna
0

#5 Har det tillsalu nu. Men han som ville ha det har inte svarat mig på över en vecka. Så skicka gärna PM om du är intresserad senare. :) Det är ju betydligt billigare än vad ett nytt är.

Chazzy
0

#6 Precis! Vi får se hur det utvecklas. Men om det säljs till någon annan så gör det inget. :)

//Chazzy