Intressekoll terrarium
Tänkte göra en liten intressekoll på ett ExoTerra 60x45x45 (längd x djup x höjd).
Terrariet är i fint skick med medföljande ljusramp och bakgrund. Dock har det fläckar som blir när man sprayar vatten (vilket nog blir i de allra flesta terrarium), men jag är ganska säker på att det går att få bort. :)
Terrariet finns i Karlstad, Värmland.
Och detta är som sagt bara en intressekoll i väntan på mina andra terrarium. PM:a om ni har frågor eller är intresserade :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
hur mycket kostar det? XD
Inte satt något pris direkt, utan man får komma med bud.
Men varför måste du bo i Narnia??? Lite för långt, annars hade jag kanske köpt terrariet :D
#3 Fast, det kanske är DU och inte jag som bor i Narnia? ^^
Jag är ganska intresserad. Skadar inte att ha ett extra terrarium, liksom. :P MEn jag lär nog inte köpa't ännu. Har tillräckligt med utgifter nu inför inskaffandet av min första ödla. xD Intresse finns dock. ^^
//Chazzy
#5 Har det tillsalu nu. Men han som ville ha det har inte svarat mig på över en vecka. Så skicka gärna PM om du är intresserad senare. :) Det är ju betydligt billigare än vad ett nytt är.
#6 Precis! Vi får se hur det utvecklas. Men om det säljs till någon annan så gör det inget. :)
//Chazzy