Ändrade avelsplaner
Eftersom Captain är inne i en "jag vill inte äta bara döda"-period så funderar jag på att para Wendy med Camelot.
Mack snow x Mack snow Bold stripe albino
Ungarna kan alltså bli Wildtype (jungle) het albino, Mack snow jungle het albino eller Super snow het albino. Vad tror ni om det?
Jag hade nog kört på en sån parning :) och gör du den parningen och får ungar så är jag ev. intresserad av en mack snow eller super snow ^^
Ja det blir ju samma slags morpher som jag hade fått om jag parade henne med Captain istället, bara att dessa blir het albino och förmodligen Jungle också. :)
Nästa vecka får de kanske mötas då. 🙂
Låter som en spännande mixing :D
Hoppas det blir några albino bebbar då.
#3 Albino blir det inte eftersom bara Camelot är det, så ungarna blir het albino. Men kanske parar jag en unge tillbaka på honom sen, vi får se :)
Camelot har fått en tjock och fin svans, så parning kommer att se antingen i helgen eller den kommande veckan! 🙂 Senare på året blir det nog parning med honom igen, fast då med Sunglow-honan Sundae!
Ikväll sätter vi ihop de två skönheterna! Hoppas att båda är på humör för lite baby-making 😉
Åh, kul! Hoppas det blir något :).
Ja det hoppas jag verkligen! Kommer förmodligen att låta Camelot para sig med Sundae senare på året också, så jag hoppas i alla fall på NÅGRA fina ungar i år 😃
Nu är mister Camelot och fröken Wendy på date! De ska bli roomies ett tag, för ingen av dem verkar speciellt intresserade av varandra, haha xD
Åh, kan nog bli fina ungar ^^
#11 Ja det tror jag! Jag sparar nog en eller två Super snows… vore nice att para dem med varandra och få fram super snow albinos :)