Leopardgecko iFokus

Leopardgecko

Etikettavel
Läst 1077 ggr
[Tilde]
0

Ändrade avelsplaner

Eftersom Captain är inne i en "jag vill inte äta bara döda"-period så funderar jag på att para Wendy med Camelot.

Mack snow x Mack snow Bold stripe albino

Ungarna kan alltså bli Wildtype (jungle) het albino, Mack snow jungle het albino eller Super snow het albino. Vad tror ni om det?

[Melinda]
0

Jag hade nog kört på en sån parning :) och gör du den parningen och får ungar så är jag ev. intresserad av en mack snow eller super snow ^^

[Tilde]
0

Ja det blir ju samma slags morpher som jag hade fått om jag parade henne med Captain istället, bara att dessa blir het albino och förmodligen Jungle också. :)

Nästa vecka får de kanske mötas då. 🙂

LokiAnd
0

Låter som en spännande mixing :D

Hoppas det blir några albino bebbar då.

[Tilde]
0

#3 Albino blir det inte eftersom bara Camelot är det, så ungarna blir het albino. Men kanske parar jag en unge tillbaka på honom sen, vi får se :)

[Tilde]
2

Camelot har fått en tjock och fin svans, så parning kommer att se antingen i helgen eller den kommande veckan! 🙂 Senare på året blir det nog parning med honom igen, fast då med Sunglow-honan Sundae!

[Tilde]
1

Ikväll sätter vi ihop de två skönheterna! Hoppas att båda är på humör för lite baby-making 😉

[Melinda]
0

Åh, kul! Hoppas det blir något :).

[Tilde]
1

Ja det hoppas jag verkligen! Kommer förmodligen att låta Camelot para sig med Sundae senare på året också, så jag hoppas i alla fall på NÅGRA fina ungar i år 😃

[Tilde]
0

Nu är mister Camelot och fröken Wendy på date! De ska bli roomies ett tag, för ingen av dem verkar speciellt intresserade av varandra, haha xD

[Tilde]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är de :)

[Melinda]
0

Åh, kan nog bli fina ungar ^^

[Tilde]
1

#11 Ja det tror jag! Jag sparar nog en eller två Super snows… vore nice att para dem med varandra och få fram super snow albinos :)