Säsongen igång :D
Min ena hona la ett ägg för 2v & 2 dagar sen, idag. Men det va ihopsjunket och jävligt, men igår la hon ett nytt (hon verkar vara en som bara lägger ett åt gången) och inte nog med det. Idag hittade jag två ägg från andra honan, så nu är där 3 ägg i kläckaren :D
Nu hoppas jag att de kläcks också bara :D
Vad kul! Hoppas det blir något! Du får uppdatera med bilder när ungarna kläcks! 🙂
Fått två ägg till för någon dag sen, så nu är där 5st. Tror inte att alla är befruktade men vet att några av dem är det iallafall :), så har jag tur kommer där ut någon liten unge i början/mitten av april. Ingen kul morph dock denna gången. Kommer bli normala (ev. hypo) poss. giant.
Men fuuuusk! Mina ödlor vägrar typ para sig :( De bor ihop så jag hoppas det komme att ske snart, eller att de redan har när jag inte har sett.
Awh. Hoppas dem gjort det när du inte sett :) Min hane är ju väääldigt glad för att para sig har jag märkt, hahaha.
#5 Haha det är ju jättebra! :D Spännande!
#4 Jag har inte sett minsta antydan till parning. Men nu är min hona fet. Så de gör nog allt saker i smyg. 😉
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#7 Hoppas! 😃 Det ska bli sååå roligt med bebbar! hihi
#8 Säger det samma 😍
Lycka till med äggen StupiiD! ^^
Tackar :D Såg att en till hona blivit fet nu. Så kommer bli några normala het. murphy patternless ungar också förhoppningvis. Lär ev. spara en hane därifrån då som jag kan para med min murphy patternless hona^^
#10 Åh, får du också MP. :) Det lär jag få några från mina normalfärgad+MP.
Mjo, Kommer få het. MP, så kanske sparar en hane där och när den är stor nog parar jag den med honan och får 50% normala & 50% MP. Fast får se. Har haft lite funderingar på att sälja henne, så får se vad som sker.