Sala-mässan
jaha… Vilka var där då?! :D
Själv var man där och kanske råkade få med sig en Leopardgecko ;)
Kunde absolut INTE stoppa ner lådan när jag såg den och när jag fick höra att det var en hona så stoppade jag defenitivt inte alls ner lådan haha :P
Här kommer snyggingen ;)
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/920590_10151352757922032_1778012671_o.jpg
En riktigt snygg Bell!
Väger 26gram bara men hon blir snart lite fet ;)
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Vart kommer hon från? :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Bra fråga, det har jag redan glömt bort men ska fråga Jenny för hon hade koll på vilket bord det var haha :P
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Glömde såklart säga att hon är jättefin!
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Haha ja hon är riktigt snygg - som sagt, hade väldigt svårt att släppa lådan haha :D
-Albert Einstein
Jag TROR det var Tropikhusets bord och leon kommer från en uppfödare i Tjeckien, fick inget namn på uppfödaren dock. :)
Hehe, tack Jenny - det är bra att du har större koll än vad jag har :D
-Albert Einstein
Vad fin! 🙂 Själv ska jag på reptilmässa här i Danmark på lördag - längtar såååå! Hoppas kunna hitta några snygga hanar till mina flickor här hemma. 😎