Leopardgecko iFokus

Leopardgecko

Etikettota-off-topic-andra-ödlor
Läst 1212 ggr
[Tilde]
0

OTA - The urban gecko

Har ni sett The urban geckos hemsida? ALLA crested geckos (ögonfransgeckos) saknar svans! Precis alla! http://www.theurbangecko.com/sale?page=9

Det är ju helt stört! Varför har de inte separerat ödlorna när de uppenbarligen attackerar varandra?? Jag som hade respekt för TUG för deras fina leopardgeckos… den är nu borta :/

MarajLowajz
0

Usch :(

Men vadå - skickar dom till sverige? O.o

Lekte på skoj bara och såg att Sverige var med i deras lista… Undra hur mycket det skulle kosta och om dom kommer hit levande… O.o

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

[Tilde]
0

#1 Ingen aning, men de levererar säkert till Hamm i alla fall. Ah okej… Jag vet inte, förhoppningsvis så hade de varit vid liv! Men kanske varit väldigt stressade och traumatiserade. :/

rasmus_98
0

#1 hej. Jag mailade "The urban reptiles" och frågade hur mycket det kostade att frakta en leopardgecko till Sverige och det jag fick som svar var att det kostade 400$ men då måste du beställa för minst 2500$.😮 det kändes LITE ovärt :)

[Tilde]
0

#3 Ja det var ju ganska så dyrt xD

MarajLowajz
0

O_o det var JÄVLIGT dyrt haha xD

Då skulle det nog vara bättre att hitta snygga morpher på Hamm istället, får man ju en resa själv också :P Plus ta hem lite sprit på vägen hem - win win situation! :D

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

[Tilde]
0

#5 Haha men precis! Vi ska nog köpa med oss godis och sånt när vi ska dit i höst… höhö 😇

MarajLowajz
0

Jag vill också dit men ska till Prag istället :P

Jag och några kompisar ska dit på fotografering och ölrundor överallt :D Vet hur dom foton kommer se ut : suddiga och bara fyllekort! haha

-Albert Einstein

[Tilde]
0

#7 Haha! 😂 Men det låter ju i alla fall roligt det med!

[Justie]
0

Vad konstigt att alla saknade svans! 😮

Blev för övrigt lite kär i denna leopard: Länk

[Tilde]
0

#9 Ja de verkar bara ha alla ungar tillsammans så de mobbar varandra och biter av svansen, osv. :/

Ja den var fin! Rainwaters är så speciella! 🙂